Täna oli maruhea rada, sest täna joosti Venemäel eelmise aasta öiste Eestikate radadel ja ilmselgelt Eestikate jaoks tehakse hea rada. Vöi noh mida ma ikka niiväga tean, sest minu viimased Eesti meistrivöistlused olid umbes N15 klassis, kus ma mingi eksituse töttu meistriks tulin :)

Ma enda sooritusega olen täitsa rahul, sest tundub, et Anneli on niikuinii palju RedBulli enne starti tarbinud ja minul kui harrastussportlased pole mötet temaga vöidu ajada. Las ta siis olla, eksju :)

Üks köva miinus oli tänasel päevakul küll, nimelt said selleks ajaks kui mina starti jöudsin otsa minu klassi kaardid ja mul tuli rada ise joonistada. 2009-07-30 ApuparraEi, ärge saage mu’st valesti aru – mul ei ole raja kaardile märkimise vastu mitteköigevähematki, aga tahaks rada ikka puhtale kaardile märkida, mitte mingile M21 klassi kaardile. Teise rajaga kaardile oma raja sobitamine  on haiglane (isegi päevaku jaoks). Päevaku eelinfos oli lause “Neljapäevakul on kasutusel trükikaardid…” – no krt kui eelmisest aastast on kaarte nii palju üle jäänud, et tahaks kuidagi vöimalikult odavalt läbi ajada, siis see ei ole see koht. Eelmiste päevakute osalusarvud peaks andma ju mingisuguse piirmäära palju mingi rajaga kaarte vaja on ja kui eelmisest aastast allesjäänud kaarte on vähem, kui vaja vöiks minna, siis tuleb kaasa vötta tühjasid kaarte, mitte anda inimestele vööra rajaga kaarte.

Selle paganama PuPu töttu oli mul kaardil korralik sigri-migri ja 11’ndast punktist hakkasin minema 5’ndasse, sest punane joon läks sinna – 1:50 tühja jooksmist. Ka enne seda 11-12 etappi oli olukordi, kus pidin kaarti ikka päris pikalt uurima, enne kui taipasin, kuhu rada viib. Ma olin metsas selle peale päris kuri.

Ma ei tahaks väga halvasti öelda, aga lisaks teisipäevaseid päevakuid korraldavatele klubidele on veel üks klubi, kelle poolt korraldatavad vöistlused on jube halva tasemegea. Noh see klubi oli täna korraldajaks… Mitte, et päevak nöuaks mingit tippkorraldust, aga möningad asjad vöiksid olla elementaarsed.

Lasingi endale kinkida väikese GPS-träkkeri ja proovisin nüüd öhtul saada joont kaardile. Iseenesest midagi keerulist ei olnud, aga nats veider oli see, et ma pean ise ka veel seda joont väänama, et oleks päris hea. Lootsin, et panen joone kaardile ja köik on kohe OK. Vöib-olla muidugi saabki nii, aga ma lihtsalt ei oska köike. Lisaks tundub, et vahepeal pole GPS-signaal vist päris hästi läbi tulnud, sest vahepeal liigun ma kiirusega 0 km/h’s. Vöimalik on ka muidugi see, et mu liibukate tagumikul olev tasku ei olnud piisavalt avatud taevale :)