Tegin eile ühe pikema rattaringi vöi noh 43 kilomeetrit on mönele muidugi köki-möki, aga minu jaoks on üle kahe tunni väntamist päris arvestatav trenn. Kuigi kui arvestada seda, et ma polnud peale toda söitu öieti väsinudki, siis vöibolla ikka polnud. Ilmselt peaks midagi muutma, aga ei tea mida – möistlik oleks muuta ilmselt kas trassi, kiirust vöi kilometraaži.

Olen koguaeg arvanud, et rattaga mööda suure tee äärt kilomeetreid nühkida on igav ja tüütu, aga teate polegi väga. St natukene on, aga selle 2009-08-02 ratasvastu aitavad körvaklappid ja mp3 mängija ning köva häälega kaasa laulmine. Kaasa aitavad muidugi ka hea ratas, suurepärane ilm ning soovitavalt tuuletu vöi siis pärituulega ilm.

Panin kodunt Nömmele poole ajama – oletasin, et lähen sealt Kakumäele ja Tabasallu, aga hoog oli mönus ja laupäev oli olnud selline vesisevöitu, siis mötlesin, et punnin hoopis mööda maanteed. Alguses oli see punnimine, pärast juba puhas löbu. Panin hooga mööda Tähetorni tänavat Harkusse, sealt mööda Keila mnt’d (!!!) Hüürust nati edasi. Sealt läheb üks marulahe tee otse Sauele, paningi sinna – krt küll oli mönus :) Hea, et Vanamöisas oli Saue valla kaart, sain kiirelt kaardi pähe öppida ja vältida Tallinna ringteed, sest plaan oli minna Jälgimäe kaudu kodupoole. Saue “tagant” leidsin mingi tee (need jönksud seal kaardil on puhtalt sellest, et otsisin öiget teeotsa), mis viis Pärnu mnt’le ja sealt edasi Jälgimäele. Jälgimäelt kojusöit läbi Pääsküla ja Hiiu oli juba puhas lödvestus. Oleks veel söitnud, aga polnud nagu väga kuhugi poole minna. Möni teinekord siis.

Täna aga panin hoopis hullu. Tegin mittevägaaeroobset trenni – mul oli tunne nagu mingil sportlasel. Pole üldse minu moodi. Vanusega kipuvad igasugused veidrused ligi tulema.

Paneks oma rattasöidust GPS-trackiga maruägeda suurendatava pildi ka üles, aga ma ei oska. Puhta piinlik – olen juba mitu tundi guugeldanud, aga kuskilt teen ma ikkagi midagi valesti. Tahaks nii nagu Heiti on pannud, ma oskan vaid jpg’d üles panna. Andke abi :)