Nonii, mul on eesmärk täidetud :) Anneli puudumine aitas natukene sellele muidugi kaasa, aga see pole oluline – oluline on see, et vöit tuli minu öuele. N21B klassi päevaku vöit – kas ei köla mitte uhkelt? :) Tulemused

2009-08-06 N6mmekyla-KautlaNoh ma tundsin ennast täna ka metsas päris hästi, jöudu ja jaksu nagu oleks, aga ma ei oska seda kuidagi rakendada. Pärast jooksu pole ka selline täiesti-läbi-ma-kohe-annan-otsad tunnet. Vöiks olla, mulle meeldiks. Tundub, et mul jääb puudu oskusest ennast kuni viimase piirini sundida – väga veider igaljuhul.

GPS-vidin on täna midagi imelikku teinud – ma ei saa üldse aru, et miks ja kuidas jnejne. Kui keegi möistab seda viga mulle seletada, siis ärge olge kadedad jagama. Nats imelik on, et ühtäkki keset rada saab köik korda, enne on vaid mingi sigri-migri.

Järgmise neljapäevaku kohta oli infotablool täna kiri “Tänase päevaga pole järgmiseks neljapäevakuks ei rajameistrit ega ka korraldajat, kui oled huvitatud, siis vöta ühendust….” (sönastus vöib muidugi vale olla, aga möte jääb samaks) – loodetavasti keegi ikka on löpuks huvitatud :) Vöi noh samas pole hullu kui pole, sest ma ei saa niikuinii järgmisele päevakule minna.

Täna tuleb hea uni :)