Kirjutasin ka oma eelnevas postituses, et Padise päevakul oli punkt nr 56 kellegi naljanina poolt ära varastatud, aga nagu tuleb välja Triina O-foorumi postituses, siis köik päevakulised polnud vist päris vördses seisus ja seetöttu tehti Xdreami ehk tulemuste korrigeerimist päevi pärast päevaku löppu. Eks ikka selleks, et saaks vördsem ja keegi ei pea seetöttu kannatama.

Mina isiklikult veetsin seal punktis vähe aega, sest punktitähis oli omal kohal ja mis ma seal ikka passin kui SI-jaama punktis pole. Pealekauba oli üks Ilvese dressis daam mulle järele jöudmas ja mul oli vaja ta’lt eest ära joosta. Küllap on korraldajatele tulnud proteste teemal, et otsisin punkti ikka väga pikka aega ja see köik on väga ebaaus ning just seetöttu tehti nii nagu tehti.

Mis aga mul meele heaks teeb on see, et selle suure ümberarvutamisega on mu 5,6 km’se raja läbimise aeg 38:02 – polegi nii kiirelt 5,6 kilomeetrit metsas läbinud :) Aastate pärast kui see punkti puudumise teema jms on ununenud, siis imestan ise ka oma hea vormi üle :) Aitäh protestijatele! :)

Tulemused