Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass! Vasaku käe pöidla küljes on kompass!

See eelmine löik oli mulle endale, et ma ikka selle väikse seiga meeles peaks ja vahel koguni ehk kasutaks kompassi suuna määramisel. Täna oleks seda vaja olnud kohe stardist alates :)

Oleksitest ja poleksitest nii palju, et kui poleks esimese punktiga ca 5 ja kolmandaga umbes 2 minutit viga teinud, siis oleks ehk koguni esimeseks tulnud :) Annelit ju polnud.

2009-08-27 TyrisaluTäna on mul küll hea meel, et mul see GPS-vidin kaasas oli ja korralikult ka töötas, sest nüüd ma tean kuhu poole ma löikama panin kui omaarvates otse esimesse punni läksin. Ma jooksin ikka way-valesse suunda ja oleks ma siis tee peale jöudes kohe aru saanud kus ma olen, aga ei – jölkusin seal niisama sihitult ringi. Vähemalt kaks tütarlast tahtsid mu’lt teada, kus ma olen, aga ma hüüdsin neile juba eemalt, et “Oi, ma ei tea ise ka”. Tundus, et ma polnud ainus eksinu. Pärast toda läks nagu enamvähem okeilt, kui mitte arvestada seda, et kolmanda punkti juures olid köik kivid ühesugused ja ma ilmselgelt jölkusin mingite valede kivide juures vähemalt kaks minutit. Ülejäänud oli lihtne jooksmise rööm.

Orienteerumine on ikka metsajooks, see lageorienteerumine ei kölba mittekuhugi :)