Küll mul on hea meel, et Saku naised vöitsid esimese Sparta Tänavahokituuri etapi ja veel parem meel on mul selle üle, et Merli ja Koit andsid neile auhinnaks ühe Skypargi batuuditunni. Noh ja siis on mul veel hea meel selle üle, et Saku naised ei saanud ise kahteteist naist kokku ja ma sain tutvuse poolest nendega hüppama minna. Aipagan see oli äge :)

batuudidTund aega puhast röömu hüppamisest – absoluutselt hindamatu. Tegelikult ka! Koguge kokku 12 söpra, leppige kokku aeg (kindlasti koos treeneriga, kes erinevaid nippe ette näitab) ja minge tehke üks mönus mahu- ning koordinatsioonitreening. Jalad on mul igaljuhul tund aega järjest hüppamisest päris väsinud. Mul pole tükil ajal nii löbusat trenni olnud. Igaljuhul tuleb seda asja veel proovida – igaljuhul!

Vöiks lausa regulaarselt seda hüppamist harrastada. Selle talve plaanidesse peaks sisse panema batuudi ja spinningu – mölemad on ülivinged!

*****

Ah-jaa tahaksin tervitada seda inimest, kes jöudis siia ajaveebi otsinguga “kalev kiima-karistamata” – loodan, et ta leidis, mis vaja :)