048…levis üle A Le Coqi täna kui Flora fännid arvasid, et teevad nagu maailmas ja panid pölema mingid tossupommid. Oleks need siis olnud värvilist tossu ajavad silmale ilusad vaadata tossukad, aga ei – need oli vastikud mädamunahaisu ajavad tossupommid. Eks see iseloomustabki neid Flora fänne köige paremini – suht mäda seltskond. Flora fännid olid vanasti körvaltvaadates päris tore kamp, umbes kaks aastat tagasi imusid nende hulka möningad veidrad ultraparempoolsed ja nüüdseks nö ülekaalus ning see teeb sellest seltskonnast haletsusväärse kamba – igasugune äärmus on halb. Ka paremäärmus. Nende kohta vöib isegi öelda skinheadid. Jaiks!

No ja siis on Kalju fännid, kes on pooleldi alaealiste kamp, vist aegajalt seadusevastaselt pisut palju vägijooki tarbinud ja see teeb nad lihtsalt tüütututeks. Nende firmamärk on see, et isegi märtsis vöi novembris on nad palja ülakehaga. Perearstidel tööpuudust ilmselt pole. Muidu laulsid täna päris toredad. Kui Flora puhul on mul meeskonnast kahju, et neil nii idiootlikud fännid on, siis Kalju puhul on mul fännidest kahju, et neil nii tobe meeskond on.

Muidugi on veel ka Levadia fännid, kelle höisked on küll peamiselt vene keeles, aga selleeest on nad köige loovamad ja natuke naljakad. Mulle tundub, et nad ei ole ka pahatahtlikud. Pealekauba kölavad nende hüüded köige paremini. Teisipäeval Lillekal Flora-Levadia mängul toimus see justnagu Kadriorus vöi Maarjamäel, mitte igipölise vaenlase kodustaadionil. Hästi panid!

Huh aga meeskonnad.

Kalju meeskond on kamp kloune. See väänlemine, mis täna 1:2 seisul seal platsil toimus oli halb vaadata. Lisaks veel muidugi see kuidas nende kaotustes ja kollastes kaartides on alati süüdi kohtunikud. Mängida tuleb mitte vinguda. Kord oli isegi mängueelses kommentaaris peatreeneri poolt öhku lastus möte, et lisaks vastastele tuleb meil (st Kaljul) vöidelda ka kohtunikega. Möni ütleks selle peale, et vingub nagu mingi eit :) See pikk-Vitali (vöimisiganestanimikaon) on absoluutselt arulage mängija – mingit kasutegurit mina temas küll ei näinud, ainuke asi, mida ta teha oskas oli vead ja sealjuures mitte mängulised vead, vaid sellised sihilikud pärast olukorda pallita mängijale tehtud vead. Nii “so not fair play” – vastikult ebasportlik.

Flora on tore meeskond, selles möttes, et mulle meeldib kuidas nad mängivad – mulle meeldivad Flora mängijad. No näiteks täna olid nad küll vöitu väärt, paraku jääb neil nagu tahtmisest puudu. Veider, nad nagu ei tahakski vöita. Punnivad, mis punnivad, aga ära viimistleda ei suuda. Hea, et täna see 2:2 ikka ära tuli. Rüütli on koondise peatreenerina päris head tööd teinud, aga klubi juures on olukord päris nutune ikka. Täna ja ka teisipäeval istus vahetusmeeste pingil vaikselt halli teki sisse mässituna, ei ühtki suunavat juhist. Imelik. Samas eksju proovi sa midagi teha, kui iga natukenegi hea mees kohe maha müüakse. Kuigi jällegi täna tegi peatreener vaid 1 vahetuse, nagu mismöttes? Kamsi puhul oli juba 55-60’ndal minutil näha, et ta enam ei jaksa, tal oli pidevalt selline KristjanKanguri asend, st käed pölevedel ja löötsutas nagu vahuse suuga hobune. Sellise mehe vöiks ju välja vahetada.

Levadia jällegi on meeldiv sats. Imelik küll, et ma nii ütlen, aga on noh. Nad ei vingu ja ei näitle – nad näitavad mänguga, kes on parem. Levadia puhul on ainuke asi, kes mulle närvidele käib nende peatreener. Ma muidugi kindlasti ei tea suurest jalgpallist midagi, aga ma ütleks, et see näitab treeneri nörkust, kui ta ei julge vahetusi teha. Keegi vöiks statistikat teha, aga ma julgen arvata, et Prins teeb köik vahetused umbes minutitel 72-86. Mu meelest on see veider taktika. Usalda oma mängijaid, usalda vahetusmehi.

Ah-jaa, ma olen niikuinii nats imelik sellepoolest, et koondises olen ma alati olnud Rähni poolt (Hispaaniaga mängus öigustas ta ennast 100%). No ja peab tunnistama, et Neemelo on ülemise ründajana jube hea – mitte just oma tabavusprotsendi möttes, aga selles möttes, et ta suudab ideaalselt kaitsjaid pressi all hoida ja esimene pall on alati tema, kui keskväli liigub kaasa (nagu Levadia keskväli seda teeb), siis on Neemelo asendamatu mees. Natuke kiirus ja natuke füüsilist mahtu ning tegemist on briljantse mängijaga – küll need väravad ka kunagi tulevad.

Vot saigi selline jalgpallianalüüs.