Käisin eile Eestifoto.ee poolt korraldatud koolitusel/kursusel/worshopil (heal lapsel mitu nime) “Sügisõhtu rabas”, juhendajaks Kaupo Kikkas. Olles vaadanud hulgim looduspilte söbra interneti vahendusel, tunnistan et ma ei oska seda looduse pildistamist ikka mitteüldse. Järeldus sai olla vaid üks – tuleb öppida. Seda viimast ma sinna metsa tegema läksingi. Sain üht-koma-teist ka teada, kuigi selle öhtu tulemusena sain kinnitust sellele, mida ma tegelikult juba ennegi arvasin – ma ei oska loodust pildistada ja lisaks ei ole see mu lemmik pildistamisobjekt. Mulle meeldivad liikuvad pildid.  Jah, looduses on lahe, aga loodust pildistan ma siis kui see mulle nö ette jääb, vaid looduse pärast ma retke ette ei vöta. Pean silmas looduse pildistamise eesmärki, niisama looduses matkata on tore. Ma isegi ei oska öelda, mis mulle looduse pildistamises ei meeldi, aga midagi jääb nagu puudu. Mu lemmikuteks on ikkagi inimesed, sport ja linnatänavad.

Tõneäoliselt on ka põhjus selles, et ma olen vaadanud liiga palju väga häid looduspilte ja mul puudub kannatus, et katsetada pidevalt säriaegade ning avadega. See köik nöuab LIIGA palju meisterdamist. Aga kui kellelgi on soovi vaadata eriti häid looduspilte, siis Jarek Jõepera blogist leiab neid hulgim (tollest ülalpool viidatud Kaupo Kikkase omast ka muidugi). Hea kui ikka jagub looduse pildistajaid, sest tulemused on vapustavad. Me like it!

Need linnatänavad… eilegi läksin öhtul Kadriorgu ja linnapeale, et püüda valgust. See meeldis mulle palju enam kui loodus. Oma arvates oli ka tulemus parem.

Paar näidet loodusest ja linnast. Kusjuures mulle meeldivad nendest looduspiltidest köige rohkem see teine pilt, kus on laudtee ning siis too statiividega pilt – ehk et pildid kus on midagi lisaks veel puutumatule loodusele.

068 071 089

101 122

131 160

163 176