Sellest ajast kui ma viimati mönel Eesti suuremal vöitlusel vöistlesin on nii palju vett merre voolanud, et seda merd vöib nimetada juba ka ookeaniks. See oli ikka üüratult ammu – ma ei viitsi isegi seda aastaarvu välja möelda, sest see oli ikka väga-väga-väga ammu. Klubide karikas ei lähe arvesse, sest see ei ole mingi suur vöistlus, see on SRD ja Mercury maavöistlust. Jukola ei lähe ka arvesse, sest see on rohkem kui vöistlus. Sönaga öeldes – ma ei saa kurta, tagasitulek läks paremini kui oleksin oodanud. Tühja see päevakute B-klass, Suunto Gamesi B-klassi vöit on kordades ägedam.

2009-10-03 SG 1Väike närv oli enne metsa minekut sees, päris huvitav pole seda tunnet enne orienteerumist ammu tundnud, noh eks ikka sama kaua kui see paus on olnud, st pikka aega. Sain esimesel päeval oma klassi teisena metsa. Daami, kes enne mind startis sain kätte juba enne esimest punkti, st peaaegu, et nagu esimesena startinu. Mötlesin, et tühja kah neist tagantpool startijatest, lähen nii nagu oskan. Olulist viga nagu ei teinud, aga millegipärast olen viiendasse punkti saanud alles seitsmenda vaheaja – töenäoliselt on süüdi sellest too joogipunktis tassikese sooja vee joomises. Ega mul polndki plaanis sinna jooma minna, aga noh kuna see tee peale jäi, siis kasutasin vöimalust. Normaalne tiksumine enda kohta, protokolle vaadates tundus, et läks nii heasti, et teised tiksusid veel kauem. Tulemused

2009-20-03 SG 2Teine päev ei erinenud esimesest, st normaalne väike närv oli sees ja startisin ikka esimesena. Esimene-teine olid lihtsad, kolmandasse minnes oli variant, et kas minna otse vöi ringi mööda teed, aga kuna see samblal jooks on ikka jube tüütu, siis vahelduseks on hea ka mööda teed joosta, st jooksin ringi mööda teed. Viiendasse suutsin endalegi ootamatult vötta nii hea trajektoori, et kokkuvöttes olen saanud parima etapiaja. Vahel ikka joppab. Seitsmendast mäkke ronides nägin selja tagant enda ees üht naisterahvast, kes tundus jubedalt Daisi moodi – ma olin pool rada kael öieli seljataha vaadates jooksnud, seega jäi mulle päris arusaamatuks, et kuidas ta sinna sai (tegelikult see polnudki Daisi, vaid keegi teine temamoodi proua). Tulemuseks on teine etapiaeg, selle metsa reljeef oli nii selgelt loetav, et önneks ei tekkinud otse lipates mul hetkekski probleemi enda positsioneerimisega ja noh panin hooga otse punkti. Viimane oli juba jooksmise küsimus. Finišisse polnud vaja kiirustada, sest daame Saue Tammedest polnud ähvardavalt lähenemas näha. Tulemused

Kogu suurepärase vöistluse juures tahaks korraldajate kapsaaeda visata ühe paraja pöllukivi – vörrelge minu poolt üles panud kaari ja näiteks Heiti kaarti. Märkate erinevust? Ma ei ole teab, mis kaardiekspert, st ma ei tea mis on trükitud ja mis mingil muul imeviisil paberile saadud kaart, aga see minu oma on ju üsna ebanormaalsete värvidega. Ei tea mis takistas ka N21B klassile normaalselt kaarti eraldamast?

Muidu oli väga äge nv, isegi ilmaga vedas.

2009-10-04

Kreit saksess – N21B vöit :) Järgmisel aastal proovin usinam olla.