Käisin eile spinningus, täpsemalt oli trenni alapealkiri IntervallSpinn, klubiks Sparta Spordiklubi. Ma vist olen seda ennegi öelnud, aga spinning on pea ainus rühmatreening, mida ma külastan. Igasugused tantsulised treeningud on out! Käisin tegelikult eelmisel nädalal ka, aga siis oli treeneriks Allan Aulik ja peab tödema, et see IntervallSpinn ei olnud üldse Intervall, oli rohkem selline “väntame vahepeal püsti ja siis jälle istudes” 55-minutit kestev spinning. Seekord aga oli treeneriks Peep Mikli. Möödunud (ja vist ka ülemöödunud) aastal kui ma veel Articus spinningus käisin, siis oligi treeneriks just Peep – ja peab tödema, et Allan Auliku ja Peebu vahe on märgatav. Eile oli kohe ikka spinning, pärast trenni oli tunda ka, et oled midagi teinud. Kui eelmisel koral viitsisin pärast spinningut jöusaalis veel 30 minutit peale vändata, et saaks midagigi teha, siis sel korral punnisin 20 ja seegi oli paras pressimine. Vahel kohe veab noh!

Eilse trenni “toredaim” hetk oli see kui pulsikell näitas südame löögisageduseks 212 lööki minutis. Päris hull, eks? :) Aga ilmselgelt pole mul mingit südameviga külges ja ilmselgelt pole ma NII alatreenitud, vaid kell on natukene lollakaks läinud. Viimasel ajal on tal kombeks, kas näidata liiga suuri numbreid vöi siis üldse nulli – kumbki pole nagu päris hea. Arvestades, et see kell on juba üsna päevinäinud, siis ehk on aeg uus kell hankida. polar-rs300xSee praegune on ostetud vist 1999 vöi 2000 aastal ja see on ikka jube ammu. Juba mönda aega on mulle vihjatud, et kuule osta uus kell – köigepealt söbrad, kes kella vaid välimuse pöhjal hindavad, kuid paaril viimasel patareivahetusel on kellassepp ka vihjama hakanud, et kas ei oleks mitte öigem uus kell osta. Siiani pole väga pöhjust näinud, sest ta ju ikkagi töötab(s) – nüüd vist on karikas täis saanud ja tuleb hakata uut kella välja valima.

Mu praegune uus väljavalitu on Polar RS300X, mis tundub päris edev vidin, sest selle juurde saab vist igasugu edevaid asju installeerida. Kui kellelgi on möni teine hea valik, siis ärgu hoitagu oma teadmisi vaka all ja jagage infot – turu-uuringuid peab ju tegema. Seega räägi vöi vaiki igavesti.