Huh mu päev on olnud täiesti puhkepausideta.

Lühidalt – mäng (saalihoki), Eesti-Albaania, Ürgmees & The Sun, Iirimaa-Prantsusmaa.

Oma mäng ei vääri kommentaare, sest köik oli nii ebahea, et sönu ei ole. Lihtsalt väga väga halb esitus.

Saalihokist jalgpallini oli sisuliselt tund. Eesti-Albaaniat önnestus mul seekord vaadata VIP-tribüünilt. Selles möttes oli hea, et sai süüa ja juua ja soojas mängu vaadata, aga paraku jäi see viimane tegevus seal tribüünil küll tahaplaanile. Esiteks ei adunud öieti ära mis toimubki, sest köik toimus nagu kuskil kaugel klaasi taga ja mängust ülevaade oli absoluutselt null. Ma olin siiamaani veendunud, et Eesti vöitis 1:0, aga nagu nüüd (öösel) koju tulles internetist teada sain, siis luges kohtunik Piiroja värava suluseisust lööduks ja seega noh – ei väravat. Paganamani, see väike asi jäi küll mul Lillekal märkamata. Nats piinlik lugu…. :) Enam ma sinna VIP tribüünile ei kipu, seal ei saa jalgpalli vaadata. Kujutlematu, et keegi (kui üldse on selliseid inimesi) ostab sinna pileti 1000 krooniga. Vöi noh vähemalt müüakse küll.

Pärast jalgpalli oli jälle tund, et jöuda Lillekalt Nokia Konterdimajja Ürgmehe etendusele. Millegipärast oli täna kaks esimest pingirida ära vöetud ja meie kolmanda rea piletid olid hetkega esirea piletid – pole paha. Jan “Ürgmees” Uuspöld oli ägä ja veel ägedam oli Tanel Padar – see mees on ikka paganama ägä. No öudselt kohe :)

Ürgmehest kuni Iiri – Prantsuse mänguni oli 0-minutit :) Kiire söit läbi linna Siki juurde ja jalgpall polnudki paha. Paha oli see, et Prantsusmaa vöitis, mulle oleks iirlaste vöit palju rohkem meeldinud. Lisaks kaotasid ka inglased, st täiesti ebaönnestunud pallimängudepäev.

Ja soovitan endale mitte nii tihedat päeva planeerida, kuigi samas polnud vähemalt igav :)