Käisin eile Vabaduse väljaku all olevas Ahhaa keskuses 4D kinos. Emotsioonid on segased :) Selles möttes, et päris tore oli, ikkagi nagu liiguks kaameraga kaasa ja puha, aga ma ei kujuta ette, et ma peaks sellise rappumise saatel vaatama poolteist kuni kaks tundi kestvat filmi. Ilmselgelt oleks ma see, kes peaks hädaabipidurit tömbama, sest nii pika aja peale läheks süda kolepahaks. Vaatasin eile köigepealt ära filmi “Kosmoseralli”, siis hängisin keskuses pisut niisama ringi ja siisvaatasin “Vana kaevanduse saladused”. Seda esimest filmi julgen soovitada küll, oli päris pönev ja mitte väga raputav, aga see teine ajas mul küll südame pahaks. Päris halb oli kohe pärast olla. Vöib-olla on muidugi vaid viga minus, sest ma ei salli ka laevasöitu, sest laeval on kombeks lainetel kergelt öötsuda.

Ma päris täpselt ei kujuta ette, kuidas täispikk mängufilm 4D’s välja näeb, sest need lühianimafilmid, mida mina vaatasin olid nö läbi peategelase (ehk mingi süstik vms) silmade vaadatuna, st körvaltegevus puudub. Pikemates mängufilmides jälgitakse (läbi kaamera) tegevust ju körvalt ja noh mis effekte saab olla kui toimub näiteks kahe peaoisatäitja omavaheline dialoog. Kui on mingi kaklusfilm vöi autode kihutamine, siis muidugi natukene saab 4D effekti.

Eniveis, proovimise möttes on tore, aga kes ameerika mägesid ja muid raputavaid löbustusi ei armasta, siis sellele ma 4D’d ei soovita. 3D on täiesti piisav :)

Kuivörd eile oli vist üldse esimene päev kui Tallinnas see 4D tööle pandi, siis olid ka telekaamerad kohal. Ma olen nüüd peaaegu muuvistaar. Hahahaha…. Nii kui sealt süstikust välja astusin, haaras TV3 reporterpoiss mul ka varrukast, et ma talle oma elamustest rääkisin, aga ma olin kaval ja lükkasin tanki ühe teise neidise. Leidlik, eks? :)