Mind hakkasid need filmitantsud kohe huvitama. Loomulikult on sellest ka wikipedias eraldi artikkel, sealt oli hea spikerdada :)

Eraldi tiitlid igale filmitantsule!

Too minu poolt enne välja toodud filmitants on “Parim tants, mis vöib juhtuda igaühega meist, kui satuvad olema piisavalt veidrad söbrad – Reality Bites [1994] (imdb)”, Merli poolt toodud filmitants on “Parim tants, mis pole päris reaalne ja vöib juhtuda ainult filmis – (500) Days of Summer [2009] (imdb)”.

Pakuksin välja veel kategooriaid.

Parim tants, mis võib juhtuda, kui kummitused sind oma kodust minema tahavad ajada – Beetlejuice [1988] (imdb) – Merli poolt pakutud kategooria ja video
Parim tants, mille on tantsinud pime meespeaosatäitja – Scent of a Woman [1992] (imdb)
Parim tants, mille on tantsinud pime naispeaosatäitja – Dancer in the Dark [2000] (imdb) – tegelikult muidugi ei tantsi Björk, vaid teised tantsivad, aga vahetpole, sest tiitel on uhke
Parim tants, millele ma ei oska tiitlit anda, aga see on lihtsalt ägä – Pee Wee’s Big Adventure [1985] (imbd)
Parim tants, mis pääses auhindade jagamisele oma vanuse töttu – The Four Horsemen of the Apocalypse [1921] (imdb)

Noh ja nüüd ma ei viitsi enam aretada, sest internet on köikvöimas – The 50 Best Movie Dance Scenes Of All Time. Vaata  kindlasti, sest seal on köik videod olemas – puhas kuld, terve öhtu on sisustatud.

Mu isiklikud lemmikud:

Singin’ in the Rain [1952] (imdb) – see on ikka puhas klassika

Greace [1978] (imdb) – selles filmis on muidugi köik üks kestev tants, st jube raske on midagi välja tuua, aga ma proovin.

Löpetuseks veel üks tiitel (ma ei saa üldse aru, kuidas ma selle enne unustasin): Parim tants, mida sa tantsid siis kui sa oled täiesti pilves ning sind on lihtsalt tanki lükatud – Pulp Fiction [1994] (imdb)

ps pealkirja laenasin Wikipedias
pps kui kellelgi veel midagi ERITI head meenub, siis ärge hoidke end tagasi ja jagagae