Kas te The Big Picture lehel ikka olete käinud? Seal on nii ilusad pildid, et pea igakord kui ma seda lehte külastan, siis ei saa ma kuidagi üle sellest, et kuidas möni ikka oskab. Möni hetk, ilme, emotsioon on nii ehedalt tabatud, et vötab sönatuks. Kusjuures teemadevalik on ülilai.

Näiteks too pilt, mis selles postituses on – sellised pildid on täis nii suurt hoolivust, et seda ei ole vöimalik sönadesse panna, see on köik olemas tolles pildis. Kes oskab, see saab aru ka pildi all olevast selgitusest “My grandfather was born and raised on our New Zealand farm. He and my grandmother were married nearly 60 years. Preparing for a photo in the barley, my grandmother lovingly reached up to adjust his hat. This was his last harvest.” – sellega on öedud köik ja rohkemgi veel. Kes on näinud filmi “Up!” ja meenutavad sealt filmi alguses kiiret ülevaadet vanamehe ja tema abikaasa elust, need möistavad, mida ma mötlen. Huh, nüüd sai küll hommikul vara väga sügavaks mindud…

Ma arvan, et too leht on üks mu interneti lemmiklehtedest vöi vähemalt TOP 3’s kindlasti. Pange see endale lemmikutesse!