Tänane päeva tegu oli see, et viisin jooksma oma öe. Ta proovis küll leida igasugu veidraid vabandusi, et mitte tulla, aga ma ei lasknud end tema vabandustest segada ja viisin ta jooksma. Jätkan oma kihutustööd järgmisel nädalal :)

Eile tahtsin spinningusse minna, aga köik usinamad klubiliikmed olid juba päeval endale koha broneerinud ja nii mul ei jäänudki muud üle kui söita ratast jöusaalis. Enne olid Spartas sellised tavalised spinningurattad – ütleksin, et täiesti normaalsed masinad. Nüüd aga olid uued rattad ostetud. Selles möttes päris toredad rattad, et saab endale treeningprogrammi valida ja siis vastavalt sellele muudkui uhada, paraku aga oli sel rattal ka omajagu miinuseid. Peamine miinus on mu meelest see, et sellega ei saa püstiasendis söita – vahel kohe tahaks. Ma küll ei tea nende ostude tagamaid ja ega see mind väga ei huvitagi, aga mumeelest oleks vöinud osta möne ratta kategooriast Revmaster (praegu on G-force UT), sest tundub, et need Revmasterid on rohkem spordirattad kui G-force’d. Äkki önnestub mul neile kuidagi mingi väike vihje anda :)

Teine miinus tollel rahvarattal (nimetan seda G-force sedaviisi) on hirmus suur sadul. No umbes midagi sellist nagu linnarattal, millega söidad absoluutselt muul eesmärgil kui sport ja üldjuhul ei söida sellise sadulaga ka palju rohkem kui pool tunnikest.

Kolmas miinus on mingid ebamäärased pedaalid, st täpsemalt see veider plastmasskinnitus. Rattakingaga polnud seal suurt midagi teha. Jälle öudselt kahju.

Sel ajal kui ma proovisin end seal ratta seljas kuidagi pärlendama ajada, tuli mu’ga vestlema Argo Ader. Tundis huvi kuidas on. Rääkisin kohe köik südamelt ära. Ta lubas selle sadula ja pedaalide probleemi ära lahendada – oleks hea küll, see on nagu pool vöitu. Veel parem oleks kui saaks möne Revmaster kategooria ratta. Jah, palun.

Pulsikell näitas eile mul taas väga veidraid numbreid – noh ütleme numbrid 0 ja 17 ja 237 on need, mida ma eile kellalt korduvalt näha sain. See tegi mind juba natukene pahaseks, vötsin täna ette matka Uku tänavale, et endale uus kell osta. Jäin oma valikule kindlaks ja vötsin tolle Polar RS300X. Peab mainima, et too müügimees (Enn Raud vist) oli eriti kohatu suhtlemisega meesterahvas, kui oleks valida, siis ma selle firmaga ei suhtleks, sest klienditeenindus oli halb. See mees ei tulnud kogu selle aja jooksul, mis ma seal kontoris olin kordagi oma toolist nö noormaalsesse isteasendisse. Lösutas oma toolis nagu mauk ja ei lasknud mul sönagi öelda, ajas mingit müügijuttu, mis mind karvavördki ei huvitanud. Nöme suhtumine.

Kell on ilus oranžikas-punane, mulle meeldib. Aga kuna kasutusjuhend on ilmselgelt nörkadele, siis ma seda lugema ei hakanud – panin, aga kella ning vöö peale ja läksin jooksma (mäletate, öega koos?). Köik oli väga äge, aga kohati näitas kell ikka nulli ja ka numbreid 23 ja 37 sain näha – see ajas mind natukene kurjaks ja ausalt öeldes tahtis nutt peale tulla. Nagu, mis möttes, ah? Samas kui käe asendit muutsin, st töstsin ette, et seda vaadata ja ootasin kuni taas nö öige jooksupulss kellale tuli, siis näitas kell normaalseid numbreid. Uuel kellal ei saa ju patareides viga olla? Ma nüüd ei saagi aru, kus on viga – kas viga on minus (aga kuidas?) vöi siis ma isegi ei tea rohkem midagi arvata. Kui kellelgi on kasvöi mingi öhkörn lahendus pakkuda, siis loen huviga – ärgu hoitagu oma teadmisi vaka all.