Käisin teisipäeval esmakordselt Ikeas (Bratislava Ikeast kiire läbitormamine ei lähe arvesse) – peab tödema, et Ikea on imeline. Mönevörra on isegi hea, et neil esindust Eestis pole, sest ma kardan, et ma jääks sellest söltuvusse ja ilmselgelt kuluks selle löbu peale löpuks liiga palju raha.

Kuivörd tulin tagasi Soomest Merli masinaga, siis pakid jäid tema masinasse. Eile öhtul kasutasin Merli poole pakutavat täisteenindust. Mööbel toodi kohale ja kaks mööblitükki said kokku 41-minutiga (vahepeal oli kaks minutit pausi ka). Ideaalne.

TV alus Mosjö valmis 16-minutiga. Karbid avasime kell 16:24 ja 16:40 oli mööblitükk kasutamiskölblik. Minu osa piirdus vaid meelelahutusliku osaga, st olin lihtsalt seltskondlik.

CD riiul Benno vöttis aega mönevörra rohkem aga noh see oli ka suurem ning vahepeal kulus aega ka haamri otsimisele. Seda viimast me paraku ei leidnudki, aga mööblimeister oli leidlik ja nii said naeladki omale kohale toksitud. Algus 16:42 ja löpp 17:05, tööaeg 23 minutit. Ideaalne teenus :)

Eniveis, kellel vaja kunagi mööblit kokku panna, siis küsige mu käest konkakte – tunnen väga head meistrit.

Töö käik flickris.