…ütleks möni spordiuudiseid vahendav uudisteportaal.

Ja ega see ju vale ei olekski, aga kuradimini Eesti naised vöitsid Jaapanit 11:0. Saalihoki vöib küll olla suht marginaalne ala, sest keegi sellest niikuinii midagi väga ei tea ja harrastajate arvgi pole just teab mis suur (välja arvatud Soomes ja Rootsis), aga MM’il vastastele 11 vastuseta jäänud väravat uhada on väga köva söna. Ja miks ma üldse nii erutatud siin olen, on see, et mul mängib seal MM’il mitu head söpra ja mul on nende üle nii siiras heameel, et ma ei oskagi seda kirja panna. Ausalt, südamest.

NNii sündis hat-trickats kriibib seest, sest oleks jubedalt tahtnud ise ka seal olla. Kuivörd mängijana pole mul eriti lootust,siis tegin endale isegi meedia akrediteeringu ära, et oleks mingi variant ikka MM’ile pääseda, aga paraku oleks kogu see üritus mulle nii palju maksma läinud, et loobusin. Nüüd natukene kahetsen, aga kahetsemisest pole miskit tolku, seega tuleb lihtsalt headmeelt tunda.

Ah-jaa, Merli – hat-trick (+1) on ü-li-kö-va!

ps pildil hetk, kus vormistatakse hat-trick