Huh, need mu söbrad seal MM’l olid täna ka maruhead mu meelest, ainult et ungarlased löid rohkem väravaid… Ungari – Eesti 7:6

Tööl online saalihoki vaatamine on ilmselgelt pisut veider tegevus, eriti kui mäng on nii pönev nagu ta täna seda oli. Hüppasin tooli, hoidsin pead kinni, kilkasin jnejne – nats veider ilmselt töökäitumise kohta, aga emotsioone ei saa ju tagasi hoida. Önneks on mul möistvad kolleegid :)

Tegelikult pole sellest kaotusest suurt hullu, sest kui Ungari vöidab homme Saksamaad ja ma usun, et vöidab ning Eesti vöidab samal ajal Kanadat – arvestades, et Kanada on siiani nulli peal, siis vast pole probleemi – on eestlased alagrupi kahe esimese hulgas ja seega B-divisioni poolfinaalis. Vöi noh eelpool kirjeldatud juhul on Eestil punkte sama palju kui Saksamaal ja määravaks saab väravatevahe, aga selles peaks vist eestlased paremas seisus olema. Pönev on vähemalt ja mul veel mitu veidrat töötundi tulekul :)

ps mul endiselt kraabib hinge seest, et ma seal pole …ma kohe pidin seda ütlema