Üks asi on jäänud unarusse. See, et söbrad saalihoki MM’l löpetasid vöidukalt :) – tulemuseks B-divisioni 5’s koht, kokkuvöttes on Eesti naised maailma 15’ndad. Enne MM’i oldi vist 20’ndad, st tubli töus. Häbeneda pole midagi.

Viimane mäng peeti Hollandiga ja vöideti 1:7. Mu meelest on sel MM’l kuidagi jube palju suureskoorilisi vöite/kaotusi – vöib-olla on see muidugi enne ka nii olnud, sest ma pole ju enne MM’i nii hoolega jälginud. Eniveis, eestlastele  löppes MM mänguvöiduga ja see ei jäta vähemalt löpetuseks meelde ebameeldivat tulemust. Köige halvem on löpetada kas pronksil vöi sii sntks neljandal kohal, sest siis löpetatakse kaotajana ja see ei meeldi küll kellelegi.

Kui see üldse lohutab vöi kölbab vabanduseks, siis eestlased ei näidanud MM’l mu meelest (need mängud, mis ma nägin) kordagi halba mängu – kolm suureskoorilist võitu, (kahe)milline viik alagrupi vöitjaga ja napp kaotus Ungarile on head tulemused. Ma saan aru, et ootused olid pärast esimesi mänge körged, aga MM’i debüüt ei löppenud häbiga. Kordagi ei pidanud pressiteates kasutama väljendeid “vöeti vastu suureskooriline kaotus” vöi “tunnistati vastase n+7 väravalist paremus” jnejne ja mu meelest on see hea. Ma olen küll uhke Eesti naiskonna üle, eriti hea meel on mul oma söprade üle, sest köik said MM’l värava kirja.

Uhke värk.