Et asi oleks ikka löplikult selge, siis olgu mainitud, et saalihoki naiste maailmameistriks tuli Rootsi, kes oli teistest ikka nii peajagu üle, et enne finaali polnud mul küsimustki selles, kes tuleb maailmameistriks. Šveitslased küll proovisid, aga no kui vastane on füüsiliselt ja ka tehniliselt nii hea, siis no mis sa teed noh… Kahju, et rootsi keelest aru ei saa, sest rootsi keelseid artikleid on päris mitu, ilmselt vöiks sealt igasugu huvitavat infot saada.

Pronksimäng oli ka igati haarav, kuigi (jällegi mu meelest) soomlased olid ikkagi kraadivörra paremad ja läks nii nagu palju kordi ennegi on läinud – vöidab see, kes rohkem tahab ning vastase väravasse rohkem palle toimetab. Ära väärib mäkimist ka see, et soomlaste väravad löik köik üks-ja-sama mängija. Pole paha koht hat-trickiks. Sealjuures esimene värav oli paganama äge, nii ilusti vabaks mängitud koht, et selliseid juba igapäev ei näe (siit peaks Soome-Tšehhi mängu väravaid ka nägema). Soomlased olid loomulikult pärast mängu pronksiga rahul, turniir löpetati ikkagi ju vöiduga, aga kokkuvöttes on soomlased üsna rahulolematud. Ka meedia (st see, mida ma internetist lugenud olen) pole väga rahul soome esitusega ning treenerite otsustega, neid viimaseid härrasid kritiseeritakse päris kövasti.

Endiselt ei suuda ma leida kuskilt normaalselt MM’i fotogaleriid.