Hea, et inimesed pühade ajal (ja eel) trenni ei viitsi teha, sest siis saab isegi minusugune mitteklubiliibe spinningus löögile. Täna oli lausa pool saali tühi. Millegipärast oli seal spinningusaalis ventilatsioon kinni keeratud ja seetöttu oli seal pööraselt palav. Ei kujutagi ette kui terve saal (st 24 ratast) täis oleks olnud. Vuhh, marupalav.

Nädalavahetusel peeti Spartas esimesed Wattbike vöistlused. Üht-koma-teist ma spordist tean ja kuna sönapaar “Wattbike” oli mu jaoks täiesti uus, siis vötsin plaani välja uurida, misasi on Wattbike. Täna pärast spinningut nägingi jöusaalis üht uut ratast ja teate, see oli just see ratas, millest ma puudust olen tundnud. Möni aeg tagasi just pirisesin siin viletsa jöusaaliratta üle – küll on hea, et mind on kuulda vöetud. Kui olete “söitnud” söudeergomeetriga, siis see Wattbike on pmst veloergomeeter – tunne nagu ratta seljas :) Nüüd ma vähemalt ei ole väga önnetu kui spinningusaal sportlasi täis on ja ma sinna enam ei mahu – jöusaalis on väga hea alternatiiv. Tip-top värk :)