Vaatamine muidugi, mitte isetegemine. See viimane jäägu ikka asjatundjatele.

Ma mäletan, et kunagi ammu kui Eesti selle EM’i korraldusõiguse sai, siis olin ma pmst kohe veendunud selles, et ma lähen meeste üksiksöitu vaatama, sest see on lihtsalt äraütlemata äge. Ma ei tea ise ka miks mulle just meeste üksiksöit meeldib, aga ilmselt natuke seetöttu, et see on köige atleetlikum, seal on natuke sporti ka. Mitte, et teistes distsipliinides ei oleks, aga noh saate aru küll, eks? Kusjuures oleks äge, kui iluuisutajatel oleks teatud elementide puhul öigus puudutada ka jääd – noh nagu breikarid, sellisel juhul oleks iluuisutamine ikka ülivinge publikumagnet.

Üldiselt on kogu iluuisutamine ikkagi marulahe vaadata, see mida need uisutajad suudavad uiskudel teha on täiesti uskumatu ning milline (vöi isegi kahemilline) füüsis peab selle jaoks olema…. uskumatu. Tundub küll, et mingi möttetu hüppamine, aga tegelikult on ikka jöhkralt füüsiline ala, sealjurues ka graatsiline – kaks ühes :)

Noh teadagi, eile oli ju Pljuštšenko oodatult show, st ilmselgelt oli aru saada, et suur osa publikust oli sinna tulnud just SELLE mehe pärast. Mis siin salate, eks ma isegi. Kuigi tagantjärgi pean tunnistama, et näiteks neljanda koha rootslane (oli vist?) oli väga äge ja teise koha saanud poiss oli väga teatraalne. See šveitslane vist saigi tegelikult aristlikkuse eest rohkem punkte kui Pljuštšenko, aga Pljuštšenko on tehniliselt lihtsalt nii krdima hea, et see on lausa uskumatu. Publik jälgis eile seda kuningat (nagu Säärits ütles) lausa hinge kinni pidades. Kui muidu teiste meeste esinedes ikka vahepeal käis möni kahin läbi saali vöi midagi sellist, siis Pljuštšenko söidu ajal oli saal haudvaikne. Mul on paganama hea meel, et ma olen näinud uisutamas üht parimat meesüksiksöitjat läbi aegade. Oli mille nimel kohale minna.

Ah-jaa – telekast uisutamine vaatamine on tore, sest kuuleb kommentaatoreid ja saab igasugu huvitavat infot teda, aga kohapeal on veel toredam. Seda, mis ja miks on toredam ei oska ma paraku kuidagi seletada, aga noh on, uskuge mind :)

Järgmiseks lähen äkki Simpel Sessionile :)

Panen ühe iluuisutamise video ka. Tegelikult ei otsinud ma juutjuubist iluuisutamise videot, vaid otsisin sed alugu, mis seal taustaks – kuulake, see on NII ilus lugu.