Nii vara kui sel aastal ei ole mul saalihokihooaeg kunagi löppenud. Tavaliselt on hooaja löpp olnud kuskil aprillis vöi noh täpselt seal kus finaalseeria otsa saab. Sedakorda siis sedamoodi.

Päris veider on kohe kui nädalavahetused vabad on, ei oska oma ajaga kohe midagi peale hakata. Olen juba mitu aastat möelnud, et vot kui nüüd saaks möne vaba nädalavahetuse, küll siis alles teeks igasugu asju. Nüüd ei tea millest alata… Eile näiteks olid mul hullult suured plaanid, aga talv mängis mäkra ehk, et autosöit jäi talve sidaguste töttu tegemata. Kes mind vähegi teab, see teab, et ma hakkan alati kuhugi minema viimasel minult (vöi paar minutit hiljem) – nii ka eile – ja kuna see viimane minut tiksus täis lumega vöideldes, siis läksid köik plaanid lörri – tegin eile mittemidagi. Hullult tegus päev…

Kordan ennast: mul on talvest kopp ees!

***

Ma ei tea ühtki saalihokimängijat, kes saaks palliga vöi kaikaga nii palju silma piirkonda kui ma. Kaks viimast hooaega olen kindlalt korra sinise silmaga olnud, ei saanud ju seegi hooaeg muudmoodi mööda. Sain laupäevases mängus palliga täpselt pösesarna pihta. Saalihoki pall teadupoolest pole mingi pehme vahtkummpall vaid päris köva plastmasskäkk ja sellega pihta saades jäävad päris kenad sinikad. See, et mul neid kehal on, on täiesti tavaline – näopiirkond nii tavaline ei ole. Eks mul muidugi vedas ka, et täpselt silma ei saanud, aga siiski eelistaksin muid piirkondi mitte näopiirkonda. Kehasse sain niigi laupäeval nii palju palle, et ei mäletagi, millal viimati nii palju pallitabamusi sain. See saab tähendada kahte asja  – olin öigel kohal ja vastased tegid väga palju pealelööke (mida nad töesti tegid). Eniveis, tänud vastasvöistkonnale, kes külma andis, sest kui poleks saanud külma peale panna, siis ilmselt oleks ma veel sinisilmsem kui ma praegu olen. Praegu vist varjavad prillid omajagu ära ja tänaval möödujatelt kaasatundvaid/etteheitvaid pilke ma ei saa. Jajah, ma tean, et peaks kandma kaitsvaid prille, aga nende prillidega on ebamugav ja mulle ei meeldi kui on ebamugav.

Proovisin endast pilti ka teha, aga valgustus on mul kodus marunörk ja midagi eriti välja ei tulnud. Igaljuhul on mul see parempoolne silm pisut sinine.
Selle pildi peal jääb üldse mulje, et mul on mölemad silmaalused sinised. Päris piinlik :)

***

Nüüd vöiks O-hooaeg alata, sest ma olen valmis.