Samal ajal kui köik natuke hullud tervisesportlased oma vormi Tartu Maratoniks timmisid, oli mul üle pika aja ko-hu-tav laiskuse nädal. Ammu pole olnud nädalat, kus mu treeningtunnid piirduvad 2-tunniga + kelgutamine Vastlapäeval.

Nädal läks kuidagi niimoodi käest ära, et treeningud ei saanud vöimalustki. Teisipäev oli hea-tädi-päev, kolmapäeval suurkoristamisepäev, neljapäev külalistepäev, reedel üksasitulivahelepäev, laupäev oli purgaa. Kuigi laupäeval tegin ise endale asja pönevaks sellega, et läksin poodi ja unustasin rahakoti koju, kuna toitu oli vaja, siis pidin teist korda läbi purgaa poodi köndima – kui ei jaga pea, siis jagavad jalad. Pühapäev, ehk täna, oli aga selline päev, et ma pole oma 30-ruutmeetrilt lahkunudki. Ammu pole olnud vaba nv’d ja ammu pole olnud päeva, kus ma toast välja ei jöuagi. Aegajalt mulle meeldib nii.

Homme hakkan tubliks!