Põhiline on pildid, sest pildid on pildid on pildid – Vancouver 2010, part 2 of 2

Enne hokifinaali ja ka finaali ajal oli mul suht suva, kes selle lahingu võidab, sest ei Kanada ega ka USA pole kumbki mu lemmikud. Tagantjärgi adudes KUI oluline on hoki kanadalaste jaoks, on mul siiralt hea meel, et “õige” võistkond võitis. Ilmselgelt on hoki kanadalastele nagu jalgpall inglastele, vahe on ainult selles, et Kanada hokimehed ja -naised on selles, mida nad teevad ka väga edukad. Inglased paraku elavad endiselt aastas 1966 (nagu soomlased aastas 1995). USA’le paras kah, oli neil siis vaja soomlasi sedasi häbistada, mängusöpru vöiks ikka hoida :)

Eesti sportlastest pole midagi eriti kirjutada. Eesti meeste suusakoondise fänn ma ei ole, seega ma ei hakka isegi arvama midagi… Seda ainult, et Alaveri intervjuud pärast viimast söitu oli natuke piinlik kuulata. Aga see selleks :)