Käisime eile töökaaslastega curlingut ehk maakeeli jääkeeglit mängimas. Natuke nagu mu poolhobi, ainult et seekord ei olnud ma mitte pealtvaataja, vaid sain ise proovida. Seda ägedam, eksju.

Olin alati arvanud, et curlingu jää, nagu iga teinegi jää, on marulibe ning see jääl köndimine nöuab omajagu osavustki, aga välja tuli hoopis see, et too jää oli selline veider mittelibe. Tegelikult libistada küll sai, aga ei olnud selline jää nagu tänaval on, mis sind igaljuhul kakerdama paneb.

Tunnistan, et ma ei saanud kuni löpuni sellele kivi lükkamise/töukamise tunnetusele pihta. Oli kaks vöimalust, kas ma panin kivile sellise hoo sissse, et loomulikult libises see koheselt mängust välja vöi siis jäi hoog nii väikseks, et see ei libisenud nii kaugelegi, et nö mängus olla. Mingisugune sihtimine on minu jaoks juba müstika :)

Harjamisest ei saanud ma eile pea midagi aru, aga eks oli pöhjuseks ka see, et meie visked ei olnud sellised väga harjatavad. Täna sattusin juhuslikult Eurospordi pealt curlingut nägema ja seal oli sellel harjamisel ikka mötet ka – tänu jää kuumaks ajamisele vötsid kivid sisse päris muljetavaldavaid kaari. Üldse oli toda curlingut telekast paaaaalju pönevam jälgida, kui nats adud, mida härrad telekas teevad.

Kes Jeti Jäähallis käinud ei ole, siis see hall on vist mingi vana (Dvigateli?) tootmishoone ja erilist küttemehhanismi vöi muud taolist seal ei ole ning seetöttu on seal marukülm. Mul oli eile kuni magamaminemiseni jube külm olla.

Üldiselt muidugi oli see curling maruäge vöi noh midagi hoopis teistsugust. Kui kellelgi vaja kamba söpradega midagi ette vötta, siis proovige curlingut Jetis on see täitsa vöimalik (Jeti lehel on ka hinnakiri üleval). Igaljuhul soovitan esimesel korral vötta ka juhendaja, kes pöhilised reeglid ning nipid selgeks öpetab, edasi on juba puhas hasardi küsimus.

Ühes curlingu geimis saab üks vöistkond vöita vastast maksimaalselt 8:0. Küsisin eile me juhendajalt, kas ta on sellist resultaati näinud ka. Väitis, et ei ole. Tulin koju, surfasin tsipa juutjuubis ja leidsingi. Meistriklass.