Ostsin eelmise nädala kolmapäeval endale lotopileti, nagu ilmselt nii mõnigi eestimaalane. Unustasin kohe kolmapäeva öhtul vöidunumbreid kontrollida ja tegin seda alles neljapäeval, mis teadupoolest oli 1. aprill.

Vördlesin numbreid ja ristitasin möned enda röömuks mahagi. Suur oli mu önn, kui pärast nurkademängu olin nö mängus, ehk et vöit 92 krooni. Diagonaalides enam nii hästi ei läinud, sest 1 jäi puud. Täismängust ja Jacpotist vöisin ainult unistada. Eniveis – 92 krooni puhtaana käteen on ju ka tore vöita.

Laupäev läksin kerge röömujume näol Selveri infoletti, et oma vöit sisse kasseerida. Tüdruk lasi pileti aparaadist läbi ja teatas, et see on ju järgmise nädala pilet. Arvan, et mu nägu kuulus kategooriasse “hindamatu”, sest kogu mu rööm 92’st kroonist nulliti hetkega. Väikse hämmingu järel ajas see mind muidugi naerma :) Olin teinud iseendale mönusa aprillitünga. Loo moraal on see, et “Kontrolli alati piletilt loosimise kuupäeva” vöi “Osta pilet hiljemalt loosimise päeval kell 17:59”.

Eile tegin samale piletile ristide asemel ringe ja paraku peab tödema, et ühe piletiga kaks korda  ei vöida. Nöme lugu :)

Kogu lool on tegelikult positiivne külg ka – hea, et nö vale loosimisega mitut miljonit ei vöitnud, sest siis oleks pettumus lausa nutma ajanud :)