Tegin täna jälle kodunt-koju jooksu, mis oli lühem kui eelmise nädala oma, aga kuidagi oluliselt raskem – tahaks loota, et süüdi oli nats vähene uneaeg, mis löppes hommikul kell 11, sest helistas Dan ja pakkus mulle varianti minna Jüriööle meeste vahetust jooksma. Önneks olin piisavalt tark sellest pakkumisest loobuma. Aga kui kellelegi on vaja naistevahetuse jooksjat Jüriööle, siis ma olen täiesti saadaval :)

Pika jutu tulemusena jäi jutt kuidagi nii, et täna tuleb teha pikk trenn ja kes olen mina, et julgen presidendi sönades kahelda? :) No nii ma siis tegingi. Anna andeks Dan, et mul kanuu etapp vahele jäi :)

Seekord jooksin vähe lühemat teed pidi, kui eelmisel korral – panin sisuliselt mööda raudtee äärt löpp-punkti välja. Kui talvel joostest saad astuda sisuliselt valimatult igalepoole, sest igalpool on ühtmoodi jää vöi lumi, siis kevadiste jooksude “völu” on see, et peab olema jube hoolikas, sest miiniväljal tippimine nöuab omajagu osavust. Arvan, et ma igalpool polnudki väga osav. Eriti seal A Le Coq’i körval raudtee ääres, sest see on ju teada-tuntud koertejalutamise koht. Ilmselgelt on oma koera kaka ära korjamine kontimurdev tegevus…

Jöudsin koju, panin kuiva särgi selga ning asusin tagasiteele. Öigupoolest käisin küll enne kodu poole suundumist Veloplusist läbi, sest ratas oli viimasest BikeXdreami järgsest pesust külmas garaažis seisnud ja ilmselgelt karjus ketiöli järele. Kuivörd Veloplus pandi kell 17 kinni ja ratta lükkasin garaažist välja kell 16:47, siis pidin esimesed kaks kilomeetrit päris kiirelt uhama. Jöudsin :) Ölitilgad ketil pöörasin lenksu Mustamäe poole. Niisama otse koju söita oleks olnud ju ilmselgelt igav ning pealekauba kui ma olen juba trenniriided selga pannud, siis alla 20 km’i oleks nats narr söita. Söitsingi siis läbi Mustamäe Kakumäe ringile, 1 ring Kakukal ja siis väikse vahelepöikega koju – 27 km’i pärast 8 km’st jooksu on absoluutselt piisav. See päris rattasöit (mitte linnarattaga) on ikka äraütlemata mönus tegevus.

Olgugi, et olen raudselt oma Xdreami tiimi nörgim lüli jooksus, siis teate, ei huvita – bring it on!

Aitäh president Danile :)