Mul on üks väga halb viga külges, öigemini paar. Ma lasen ennast körvalisest pisiasjadest o-rajal vastikult segada, jube tüütu. Näiteks täna eksju, kuni 9’nda punktini oli köik enam-vähem hästi, siis mötlesin vist, et olen maailmameister ja kobistasin järgmise punktiga mönusa ca 3-minutilise vea. Ajuvaba.

OK, sain uuesti tunde sisse ja sörkisin edasi – 14’ndaks olin jälle äss, sest siis tuli hea nähtavusega metsas, peaaegu maailma köige lihtsama punktiga järgmine 2-minutiline äpardus. Jälle ajuvaba.

Seejärel avaldus mu teine viga – kui näen rajal teisi oma klassi vöistlejaid, siis lasen end kohe nendest segada. Sealjuures mitteniiväga neist, kes mu’st igaljuhul kiiremad on, vaid pigem neist, kellest ma loodaks kiirem olla. Olin täna Triina juba kahe minutiga kätte saanud, kui siis seal 15’nda juures kohtusime taas – seejärel mötlesin, et teen nüüd paar kiiremat sammu ja lippan eest ära, aga see löppes sellega, et kaldusin kuhugi eiteakuhu ja nii ma siis edaspidi Triina selga aegajalt metsa vahelt nägema pidingi.

Mu järgmine suurepärane oskus seisneb selles, et unustan kompassi vaatamise, sest ilmselgelt on see väikestele tüdrukutele. Suuremad tüdrukud teevad lihtsalt viga, nagu mina :) Too etapi 18->19 läbimine teeb mulle siiani nalja, sest nii valesti minek on ju N10 klassi viga. Kurjuues ise tahtsin veel minna vöimalikult punasest joonest vasakult poolt…. nii palju siis sellest :)

Üks suurepärane oskus on mul veel – teen tavaliselt viga nende köige lühemate etappidega, tänasest ei saa midagi eriti esile tuua, sest köik punktivahed olid suht lühikesed, aga Ilves-3’l demonstreerisin seda üsna suurepäraselt.

Pidin taas kaardile oma läbimisteekonna märkima kasutades körgtehnoloogilist pilditöötlusprogrammi Paint, sest GPS oli salvestanud ainult mingid sirged kriipsud, ehk, et ta ei olnud eriti vist signaali kätte saanud. Ei tea, kas peaks seda GPS’i hakkama kandma käe peal mingis spets hoidjas, sest viimasel ajal on see signaali leidmine kuidagi kehvaks jäänud. Mulle tegelikult ei meeldiks see variant, sest taskus on seda vidinat mugavam kanda. Margus – kas Sul oli täna OK signaal?

Ah-jaa – tänase päeva edukaim osa oli see, et 2 minutit pärast mind startinud Kirti sai mu kätte alles 4’ndas punktis, ootasin teada selja tagant juba palju varem. Great success.

See jäi vist ka mainimata, et Kulli tee kaardil toimusid Tallinna MV lühirajal. Tulemused.