Käisin eile Libahundil. Jalgratta ja fotokaga.

6 tundi rattaga mööda Körvemaad ringi uhada on puhas luksus. Vahepeale veel röömsaid o-seiklejaid näha on veel suurem luksus. 20 kraadi sooja vörreldes Tallinna +8’ga on jälle ülim luksus. Ma nüüd ei teagi, kas nimetada seda täiuslikuks laupäevaks vöi ei…. peaaegu vist. Röömsam oleks olnud, kui keegi oleks mu’ga koos rattaga ringi kruiisinud, aga ei hullu – sain hakkama :) 45 kilomeetrit tundusid nagu umbes 10. Mönus :)

Kui keegi jöuab nüüd siia otsinguga “Libahundi jälg +pildid”, siis ma ei pane pilte üles, andsin pildid korraldajatele, nad lubasid panna. Ehk, et otsige kodulehelt linki. Ma vöin saata kellelegi möne pildi originaalsuurused kui huvi on.

Lisatud mönevörra hiljem: pildid on siin – söna “peakorraldaja” on muidugi pisike möödapanek, sest esiteks pildid on mu tehtud ja ma ei olnud üldse mitte korraldaja, veel vähem siis peakorraldaja ning teiseks, kuna pildid on ju mu tehtud (nagu juba öeldud), siis on peakorraldajad endale vötnud minu piltide au ja kuulsuse. …sest au ja kuulsust ma ju püüangi :)