WordPress läks lolliks ja kustutas juba teist korda mu postituse ära. Keeldun kolmandat korda sama teksti kirjutamast :)

Lühidalt:

1) olen laupäevast alates Lääne-Virumaa meister saalihokis. Uhke tiitel!

2) vaatasin pühapäeval köige nooremate jalgpalli poiste esimest liigamängu – väikeste poiste mäng on äge. Vahetu rööm jalgpallist!

3) pühapäevane rattasöit oli 60,60 km’i puhast naudingut, nii mönna pole rattasöit ammu olnud. Läbitud kilomeetrid olid kodus ukse ees endalegi üllatuseks, ilus number oli boonus.

4) täna hommikul läksin läbi raju vihma hommikul kell 6 Kadrioru parki linnuhommikule. Vihm on odav vabandus, sest kokkuvöttes oli tore. Hiljem läks koguni ilm kauniks. Kena algus hommikule, kuigi minu päeva tegi see natukene liiga uniseks.

Ma nüüd loodan, et löpuks önnestub mul see postitus ka avaldada :)