Üldse pole aega ega viitsimist olnud siia kirjutada. Proovin nüüd tühimikku täita. Eurovisiooni körvalt saab sellega tegeleda.

Eesti ja Soome jalgpallimängule pääsesin seekord pressipääsmega, mille ma öhtu peaesinejalt julmalt välja pressisin :) Tahtsin proovida, mismoodi on vaadata mängu läbi fotograafi silmade ja kui häid/halbu pilte platsi servas teha saaks. Etteruttavalt olgu öeldud, et lootsin enamat, aga eks palju on ka kinni selles, et mu tehnika oli seal viibivatest kollaste vestidega tegelastest konkurentsitult KÖIGE nörgem. Mingil hetkel sattusin körvuti legendaarse Lembit Peegliga – mul tuli endal ka naer peale kui oma vasakule käele sattusin vaatama ja me tehnika kaliibrite erinevust märkasin. Nagu öö ja päev. Eks vahe on selles, et ühele meist on pildistamine elatusallikas…

Minu jaoks oli köige rohkem pettumust valmistavaks see, et külje pealt pildistada ei tohtinudki – fotograafid vöisid olla vaid platsi otstes ja kui arvestada, et mu fotoka objektiivi maksimum zoom on 135, siis nojah eksju – midagi head sealt oodata polnud. Värava juures passides sai enamasti mängijad seljaga kaadrisse, see jällegi pole väga huvitav. Selleks, et minu varustusega mingitki kriitikat kannatavaid pilte saada peab omama just sellist varustust nagu Peegli Lempsil vöi siis istuma publiku seas esimestes ridades.

Ma kirjutaks ka mängust, aga kuivörd pool mängu vaatasin läbi objektiivi lootes tabada öiget hetke, siis ei saa ma Eesti koondise (väidetavalt) heast mängust midagi kirjutada, sest ma lihtsalt ei näinud mängu. See on peamine pöhjus, miks minus saab vöitu pigem jalgpallifänn kui fotograafiahuviline, sest ma armastan mängu rohkem kui pildistamist. Vöi tähendab see kölas nüüd halvasti. Pigem nii, et kui mul on valida, kas vaadata jalgpalli läbi objektiivi vöi siis tribüünilt, siis eelsitan viimast.

Mis peamine – ma sain hea söbra, selle öhtu staari, ja tema tütre pildile ja rohkem polnudki oluline :)

Siin on minu katsetused.

Fotograafi pöhitegevused mängu ajal.


Köigepealt vaatad läbi objektiivi...

...ja siis vaatad, mis välja tuli