Mulle meenub seoses Mägede külaga alati Törvaaugu talu, millega on seotud igasugu ägedaid mälestusi lapsepölvest.

Päevak oli tore, maastik oli tore, rada oli tore – enda esitus oli mittetore. Pikemat kirjeldust polegi vist vaja, piisab sellest kui ütlen, et kaotasin nii mönelegi N50 ja N55 klassi daamile. See on ikka jube piinlik lugu. Mul polegi vist enda öigustuseks midagi öelda, sest isegi vigaderohke jooksu korral peaksin ma neist kiiremini jooksma. Kaks punktivahet sörkisin muidugi vana tuttavaga koos joostes ja juttu rääkides. Punktis oli meil aega veel lahkuminemiseks head ja paremat soovida. Eniveis – see päevak läks kokkuvöttes nii piinlikult, et tuleb kiirelt unustada.

Hoopis rohkem muret teeb mulle päevaku tulemuse asemel see, et mu GPS näitab aiateibaid. Lagedal veel leiab signaali üles, aga metsas on null, mis null. See ei meeldi mulle kohe mitteüldse. On kellelgi ettepanekuid, mida ette vötta? myLoggeri müüjaga vötan ühendust järgmisel nädalal, eks näis, mis nad mulle kosta oskavad. Selle päevaku kaaril on see GPS jälg pöhiliselt roheline, mis näitab, et signaali pole olnud, seal kus joon on natukenegi kollakas-punane, on signaal korralik. Mind teeb olukord murelikuks.

Keava mäed

Leetse

Mägede küla

Paar näidet GPS jäljest, mis viimastel päevakutel on olnud. Keava mägede ja mägede küla omad on eriti nutused. Tahan paremat!

Näedsiis, Eurovisioon on läbi saanud – vöitis ikkagi Euroopa riik. Maailmas on jälle asjad paigas :)