Kui ma päevaku löpetasin, siis oli mu aeg 59 minutit, täpselt. Nüüd on kalendris ees juba uus päev ja mu ajast on kadunud 8 ja pool minutit ehk, et aeg on 50:32. Ja ma ei kaotanudki Heidile – vöitsin hoopis minuti ja 44 sekundiga. Ma arvan, et mul tuleb kohe palju rahulikum uni :) No offence Heidz :)

O-foorum toob olukorda selgitust “Kõikidel klassidel, kellel oli esimeseks punktiks 31 või 51, on aeg stardist esimesse punkti maha võetud. See oli rajameistri Rein Undi otsus. Põhjuseks oli kaardil mittekajastuv raiesmiku laiendus mis seadis võistlejad olenevalt teevalikust ebavõrdsesse seisu.” Ma töesti ei tea, kas see raiesmik oli kuhugi laienenud vöi mitte, aga see punkt öigel kohal küll ei olnud. Üldiselt ma ei kipu rajameistrit süüdistama, sest tihtipeale on ikka viga selles, kes kaarti käes hoiab, mitte rajameistris, aga täna oli küll pisut puseriti läinud selle punktiga nr 51. Vöi vähemalt nii tundus mulle metsas ja tundub ka nüüd kui GPS jälge vaadata. Noh oletame muidugi, et ta sel hetkel ei valetanud :)

Sönaga öeldes – startisin Heidist 2 minutit varem ja juba enne esimest punkti kohtusime taas, mina olin omajagu seal metsavahel juba tiirutanud, tema veel ei olnud. Natuke aega tiirutasime üheaegselt ja siis vötsime ka suvalises kohas metsa all oleva punkti ära. Tegin kaardile sinna ühe sinise ringi, kus see punkt vist tegelikult oli. Tulenevalt mu GPS’i jäljest. See tundub üsna töenäoline koht olema küll.

Pärast seda esimese punkti jama oli täitsa tore o-jooks. Kuuendasse näiteks ei tihanud eriti vöpsikusse pea ees tormata ja jooksin suure kaarega vasakult ringi. Tegin jälle seda o-tiksumist nagu esmaspäeval, pingutus on tugevatele ja treenitutele, mul on lihtsalt jooksumönu. Hiljem Heidiga muljetades selgus muidugi, et see oja oli väga ületatav ja oleks pidanud minema mööda sihti kuni töusuni ja siis mööda mäeserva ojani, üle oja ja punkti. Samas poleks olnud siis jooksumönu. 6-7 etapil unustasin taaskord selle, et kompass on üks vajalik asi ja kihutasin mingis olematus suunas minema – autasuks oma raja (koos N35’ga) 20 etapiaeg (isegi sellel suurel ringijooksul ei langenud ma nii madalale). Aga eks mul oli kiire ka natuke, sest mu klassi 2. naine oli mul kandadel. Arvatavasti näitasin ta’st ca 30 sekki eespool siblides raja teise poole punktid köik kätte ära. Hea kui ei pea ise vaeva nägema ja üks arutu oinas köik punktid ette näitab, eks? Tark ikkagi ei torma.

Huvitav, et see Kodasoo on minust täiesti mööda läinud. Ma oleks justnagu seda kohanime ja kaarti kuulnud, aga ma ei tea, et ma sellel kaardil enne jooksnud oleks. Maastikuosa, mis jääb sinna 1-2-3 ja 6-7-8-9-10 vahele on tegelikult täitsa huvitav. Piritat lööb pika puuga :)

Mul pole ammu jalad nii valusad olnud kui täna, isegi tiksuda oli metsas ebameeldiv. Piin lausa. Ja see tuleb köik sellest, et mind sunniti eile bowlingut mängima…