On nats halb kui kahel korral sama nädala jooksul suudab rajameister su jooksu tuksi keerata. Seekord oli küll punkt vist öigel kohal, aga nats tuska tekitab küll, kui rajameistri hooletus tekitab (ilmselt tahtmatult) vöistlejate eksitamise. Just rajameistri laiskuse töttu sain endale täna tulemuseks MP. Tobe lugu.

Aga köigest täpsemalt. Olgu muidugi kohe ära öeldud ka see, et ma ei tea miks see GPS jälg täna nii säbruline on, eile näiteks oli OK ju. Proovige loovad olla ja kujutage see joon pigem ikka sirgeks kui nii hüplevaks. Nii palju energiat mul metsas ei ole, et niimoodi mööda metsa ringi kepselda.

S-1: Ma kartsin juba enne starti, et pean täna sukelduma kohe sellesse soosse, kus ma eile oma rekordvea tegin. Nii oligi. Vaatasin korra, et jookseks paremalt mööda teed ringi, aga see tee tundus kuidagi eriti ajuvabalt suur ring, st panin ikkagi otse ja lootsin, et küllap ma sihini vöi poollagedani ikka välja jooksen. Tegelikult aga oleks pidanud minema sihile, mis viis 13 punkti poole – mööda sihti teeni ning siis juba otse punktini. See oli selle päeva esimene oleks. Punktis pidin kahjuks nägema Kristi selga, kes startis mu’st 38 sekki hiljem ja vist isegi ca 2 minutit hiljem startinud tütarlast oli seal näha. Halb algus.

1-2: Sellega läks mul hästi, konkurendid, kes esimeses enne mind olid jöudsid sellesse punni nats hiljem kui ma.

2-3: Köik klappis – KÖIK! Küngas, lagesoo, siht, tipp – paraku aga polnud punkti. Vöi noh ütleme täpsemalt, punkt ei jooksnud mulle köhtu kinni. Jäime seal oma klassi jooksjatega, keda oli koos juba, kas 4 vöi 5 + veel üks härra, ünsa nöutute nägudega toppama kuniks keegi meist märkas maas üht lipikut. Seda lipikut, mis paneb maha rajameister punktikohtadesse, et tähistada punktikohta. Too ainuke härra jooksis lipikuni, ütles köva häälega, et 61 (just see, mis meilgi olema pidi). Hmmm… see on ju meie punkt – selge punktikoht on, punkti pole. Ühise otsusena vötsime vastu otsuse, et lähme edasi, pole mötet rohkem kammida. See oli viga, aga tol hetkel me veel ei teadnud seda.

3-4: Kuivörd meil oli nüüd kokku saanud korralik rong, siis olin ma sunnitud seal soisel sihil hullupööra jooksma. Hing oli peaaegu, et paelaga kaelas, aga jooksin ikka. Punkt oli selge.

4-5: Ikka selge.

5-6: Tulime koos Kristiga tee peale tagasi, et mööda teed siis sihiristi joosta. Teel kohtasin köndimas üht korraldajaklubi dressis meest, kel käes oli üks punkt. Oletasin, et äkki on rajameister. Ütlesin talle, et ühte punkti ei ole maas. Tema vastu, et on küll. Mina jällegi, et novot noh lipik oli, aga punkti polnud. Too LSF’i mees kostis selle peale üsna vöiduka häälega, et see oli eilse punkti lipik. Vägisi jäi tunne, et ta oli ise oma trikiga marurahul, aga ma vöin seda vabalt praegu lihtsalt ette kujutada. No mida *****! Krt – niimoodi ikka teha ei saa, see on idiootsus. Kuna tagasi minna oleks olnud nöme ring, siis otsustasime Kristiga, et jookseme raja lihtsalt löpuni, kuigi motivatsioon kadus hetkega.

Siinkohal löpeb mu vöistlus ja edasi ei olegi midagi kirjutada, sest siis läks köik metsas kulgemiseks, mitte vöistlemiseks. Vähemalt löpetasime Kristiga koos.

Üldiselt on LSF Suvejooksu väga hästi tööle saanud. Väga! Kahju, et üks törvatilk selles meepotis mu nv ära rikkus. Mul ei ole kahju sellest 3. vöi 4. vöi 5. kohast, tühja see koht. Mul on kahju sellest, et laupäevane punktide mahavötja ei vötnud ära lipikut, mis punktikohta maha jäi. Ei jöudnud kummarduda vöi? Pealekauba peab tänane puntkide mahavötja läbi köima kahed punktikohad, sest tahaks loota, et korraldajad neid väikseid kiletükke maha ei jäta, sest see oleks lihtsalt kole.

Ma ei tea kuidas üldiselt kombeks on suurematel vöistlustel, aga ma tahaks loota, et tavaks on siiski esimese päeva punktilipikud enne teise päeva starte metsast ära korjata. Ma saaksin veel kuidagi aru, kui need esimese ja teise päeva punktid oleks olnud erinevate punktinumbritega, aga ei – sama number sisuliselt kahel erineval mäeküljel. Ebaterve!

Hiljem: Ei – ma ei süüdista rajameistrit oma veas, sest viga tegin ma ju ikka ise, aga rajameister vöiks oma tööd siiski hoolikamalt teha.