Nii palju sääski, kui neljapäeval Kloogal ei olnud isegi möödunud nädalal Kodasool ja Kodasool oli vastikult palju sääski. Ca kell 19’ni oli olukord veel enam-vähem talutav, aga hiljem oli küll pörgu lahti. Sääsed on eriti ülbeks läinud, enam nad mitte ei tiiruta ja sumise ümber pea, vaid lihtsalt ründavad. Tavaliselt kabakesi. VastikVastikVastik.

O-jooks oli Kloogal päris äge, kui mitte arvestada seda, et kuskil kuuendast punktist alates sain endale ühe toreda Konksu, kes tegi vist päris suuri pingutusi, et mulle ikka koguaeg järgi jöuaks joosta. Vöi tähendab äkki see ei olnudki tema jaoks pingutus, kes neid noori välejalgu teab. Igaljuhul kui punktipiirkonnas nägin mina punkti enne ja olin seega punktiski enne ning jöudsin pärast kohe ka minema panna, siis proua Konks vöttis punkti, vaatas kuhu ma läksin ja siis surus jälle järgi. St vahemaa meie vahel ei veninud üleliia pikaks. Korra isegi proovisin, et kas ta ikka ise ka natukenegi ennast usaldab – 12-13 etapi oleks ju vöinud otse mööda  punast joont minna, aga jäin meelega korra tee peal seisma, et vaadata mida teeb proua Konks. Proua pani esimese hooaga üle tee, nagu loogiline oleks eksju, aga kui märkas, et ma lähen ringi mööda teed, siis tuli ka teele tagasi ja spurtis taas järele. Hirmus tüütu. Önneks teel eelviimasesse punni jäi ta kuhugi vösa vahele toppama ja löpetas minuteid pärast mind.

Arusaamatuks jääb mulle see, et pressin, mis ma pressin ja üritan isegi konksutajal eest ära joosta, aga ikka on Anneli mu’st 3 minutit kiirem. Müstika :)

Arvan, et homne Xdreami kanuusöit on sääsepörgu.