…ja proovisin keskpäeval trenni teha. Köigepealt söitsin rattaga ca 10 km’i, kusjuures juba viiendal kilomeetril oli tunne, nagu oleksin läbinud umbes 25 km’i, sest väsimus oli meeletu ja üüüüldse ei jaksanud, natuke muidugi süüdistan ka vastutuult. Heaküll, tegin selle rattasöidu ära, siis mötlesin, et lähen ja proovin joosta ka. Kell 14 päeval. 25 minutit pidasin vastu, siis sai 32 soojakraadi varjus minust vöitu ja kusjuures seegi jooksmine ei olnud mingi jooksmine vaid pigem jooksusammul liikumine käimistempos, sest körbejooks ei ole minu spetsialiteet.

Heaküll söitsin siis koju tagasi – jälle mingi kümnekas. Önneks oli taganttuul, mis natukenegi aitas.

Kodus panin esmakordselt üles ka termomeetri, mille tulemusel sai selgituse nii mönigi asi. Mul on katusekorter, mille köik aknad on terve päeva päikesele avatud, st saan päevast termperatuurinäitu päikse käes mööta, ehk et just see, millises kuumuses ma äsja joosta olin püüdnud. Suurim näit, mis viimase 24 tunni jooksul termomeetril on olnud, on 60,9 kraadi. Teretulemast – pole ka ime, et ma leiges saunas joosta ei jaksanud. Üleüldse saab sealt termomeetrilt teada selliseid numbreid, et ma ei olegi kindel, kas ma tahaksin neid niiväga teada. Vahel on teadmatus hea. Aga noh nüüdseks olen ma neid juba vaadanud ja ma ei ole kade jagama :)

Välistemperatuur: max 60,9, min 23,4
Toatemperatuur: max 32,9, min 28,1

Jubedalt tahaks puhkuse ajal trenni teha, aga saunas trennitegemine ei ole eriti äge ja öhtutundidel enda välja sundimine on hirmraske. Lisaks köigele hakkab ligi tikkuma magamatus, sest 28 k raadises leitsakus pole magamisest juttugi.

Eile (vöi täna?) keskööl koju laekudes oli väljas sooja 26,3 kraadi, mis on absoluutselt mönus – me like it! Tuppa astusin, aga nagu sauna – 30,4 kraadi. Hoplaaa!