Mulle meeldib vihmaga joosta, eriti orienteeruda, sest tavaliselt kui vihma sadama hakkab, siis varjutakse (mina kaasaarvatud) kuhugi alla, et mitte märjaks saada. Joostes aga on seljas täpselt need riided, et nüüd vöib märjaks saada ja pole oluline iseenda kaubandusliku välimuse säilitamine :)

Saime eile Merliga startida veel vihmatult, aga umbes poolel rajal hakkas päris korralikult sadama. Kuskil 8-9 punkti vahel läks sadu aina tihedamaks, üheksandat punkti otsides oli ümberringi köik nii hall, et nähtavus läks juba minimaalseks. Päris pull, mulle ikka veel meeldis :) Tegelikult vist välguga metsas olla ei tohiks, aga ega selle peale pole ju aega möelda, kui vihamsadu nii äge on.

O-jooks läks iseenesest hästi, peamiselt otsejooks, sest see mets on lihtsalt nii lage. 5. ja 6. punkti pidin ka natukene otsima, sest ma ei saanud neist kraavidest ikka üldse aru ja punktid olid ka nii kraavi pöhja pandud, et neid oli näha alles siis, kui punktile lihtsalt otsa jooksid. Lisaks ka 9. punkt, mis oli peaaegu, et koht metsas, sest augupöhjast punkti leidmine oli päris keerukas, aga eks natukene möjutas ka see vihm. Samas jällegi olid köik punktitähised pandud täiesti augupöhja – mu meelest päevakul ei peaks nii olema, sest ka algajatel on sileda maa peal augu tabamine päris keerukas tegevus. Samas jällegi on päevakul pidevalt nii palju inimesi metsas, et keegi ikka punkti tuleb vöi läheb ja sellega ekslejatele (nagu mina) punkti kätte näitab.

Pärast jooksu riiete vahetamine oli muidugi vastikult tüütu protsess, sest köik kohad olid marumärjad, aga mulle ikka jubedalt meeldis :)

Kokkuvöttes oli hea, et sadas ja natukenegi jahutas, sest nagu juba eelnevas postituses kirjutasin, siis leiges saunas jooksmine on maruraske.

Tänud veel sellele O-söbrale, kes mu SI pulga töenäoliselt kuskilt mu auto parkimise kohast leidis ja Triinale edastas. Uue ostmine olekski liiga kulukas väljaminek ja mul on praegusel SI pulgal nii hea number, et kahju oleks kohe uut pähe öppima hakata. St aitäh leidjale :)