Eilne päevak oli NII raske, et ma ei oska seda kirjeldada. Pauerit lihtsalt ei olnud. Osalt süüdistan kuuma ilma ja nats vist oli oma möju ka sellel, et käisin kolmapäeval verd andmas. Kui ikka pool liitrit verd vähem soontes voolamas, siis vist ongi pisut raskem.

Arvan, et köndisin eile ca 75% rajast. Ülejäänud oli tervisekönd mustikaväljadel. Muide, mustikad on juba päris suured ja täitsa head, mul oli aega neid süüa küll. Kuivörd alates kolmanda etapi poolepealt ma praktiliselt vaid köndisin metsas, siis teevariandid ei olnud minu jaoks – ainult otse.  Neljandasse minnes muidugi mötlesin, et “ah see punkt ju alles 100’l KP’l oli – lähen otse punkti” ja selle möttega ma seal vössis ringi raiusingi. Epic fail ütleks selle kohta nooremad lugejad. Rohkem viga ei teinud, aga köndides ongi seda raske teha – jalad ei jöua kuidagi peast ettepoole :)

Muide Linajärv on öudselt armas väike metsajärv, kui see poleks kodunt nii kaugel, siis käiksin seal igapäevaselt ujumas.