Panin eelmisel nädalal oma telefoni ujuma. Muidugimöista ei teinud ma seda teadlikult, vaid kui ühel hetkel (pärast tunnist vörkkiiges lebotamist) telefoni näppima läksin, siis oli teine päris önnetu olemisega – niiske ja mittetöötav. Olugi, et pilk telefonile andis möista, et sellest enam asja ei saa, siis proovisin ikkagi – föönitasin telefoni oma pool tundi. Abi ei miskit.

Vanast telefonist kahju ei olnud, kuigi ta oli täiesti töökorras ja oleks mind veel mönda aega teeninud – kahju oli nendest numbritest, mis sinna telefoni jäid. Önneks olin mingil ajal siiski telefonist backup’i teinud (hiljem selgus, et see oli veebruaris) ja lootust oli möni number ikka taas kasutusse saada. Ma ei ole väga suur tehnofriik – telefoni kasutan üldiselt helistamiseks ja sönumeerimiseks ning ei ütle ära ka kalendri ja äratuskella teenustest. Internetis surfamiseks on arvuti ning muusika kuulamiseks on iPod, seega oli mu latt uue telefoni osas üsna madalal. Mu köige esimene telefon oli mingi überkobakas Ericssoni kräpp, pärast seda olen omanud vaid Nokiaid. St ka uue telefoni üks kriteeriumitest oli mark – Nokia. Teise kriteeriumina pidi seda saama ühendada kaabli kaudu arvutiga, sest bluetoothid ja muud seesugused on minujaoks körgem matemaatika – ma ei oska noh :) Kaabel on hea ja lihtne ning vanamoodne. Kolmas kriteerium oli hind, sest tarbeeseme eest, mis iga hetk vöib taas natukene rikki minna vöi lihtsalt ära kaduda ei ole nöus ma hingehinda välja käima – panin otsingutingimustesse esialgu kuni 2500, aga tegelikult teadsin kohe, et ülke 1500 hästi ikka maksta ei tahaks. Mul on rahaga muudki teha.

Kiidan Elisa kodulehekülge, kus saab ostingu teostada omaduste järgi, mis su uuel telefonil olema peaks. Panin vaid, et “USB kaabel” ja ma olin oma uue telefoni leidnud :) St tegelikult köhklesin pea pool päeva paari telefoni vahel, aga siiski oli Nokia 2730 esimene telefon, mis silma jäi ja löpuks ma selle ka ära ostsin. Olles läbi tööandja EMT suurklient, sain veel allahindlust lisaks sellele, mida EMT kliendid niigi saavad, seega uue telefoni hind tuli löpuks 990 krooni. Mina olen rahul :)

Olles nüüd nädala vörra seda kasutanud, siis muud erilist pole tähele pannudki, kui vaid seda, et see on mönevörra paksem kui mu eelmine telefon. Eelmine oli mul nimelt Nokia 5310, mis on vist oma 9.9 mm’ga üks öhemaid Nokia telefone. Praegune on 14.4 mm ja teate see 4.5 mm on täitsa tuntav. Veebruarikuised andmed önnestus telefoni üle kanda, st suurema osa numbritest sain kätte. Hilisemad on küll puudu, aga ei tea, et seal midagi sellist oleks, millest mu elu seisma jääks.

Loo moraal on see, et tehke ikka telefonist aegajalt varunduskoopiaid ja telefon on ju ikkagi helistamiseks, eks? :)