Avastasin eile linnalähedasi jooksuvöimalusi ja jooksin Tabasalus. Polnudki enne sinnakanti jooksma sattunud (Xdream ei lähe arvesse).

Auto panin Rimi juurde ja suundusin sealt Tabasalu looduspargi õpperajale, mis tundus alguseks päris hea, paraku aga keeras see liiga varakult tagasi. Kuivörd ma 3.5 km’st ringi eriti tiirutada ei viitsinud, siis läksin aga edasi. Ei tea kas süüdi oli vihma ja see, et ma ei pannud läätsesid silma ning jooksin prillidega, st nägemisulatus oli minimaalne vöi olen ma lihtsalt jänene, aga eriti pikalt ma ikkagi edasi ei läinud – hakkasin pödema ja keerasin otsa ringi. Praegu kaarti vaadates, oleks vöinud ikka veel edasi joosta.

Eniveis jooksin siis mööda suuremat teed mingi ringteeni, täpsemalt Ringtee teeni. Tagasiminekuks oli kell ikka veel liiga vähe ja seega pöikasin mingile kruusateele, see aga hakkas ühel hetkel nö liiga paremale keerama, kuivörd mul oli plaan ikkagi mingil hetkel suurele teele välja jöuda, siis olin sunnitud metsa väiksele jalgteele keerama. Metsas oli jälle märg ja nähtavust polnud ja üleüldse sada häda, seega pidasin korra plaani Tabsalu poole keerata, aga ka see plaan ei olnud ühel hetkel enam äge, sest jöudsin mingi elamise hoovi, st välja kukkus kaunis möttetu edasi-tagasi jooks (see on kaunilt ka trackilt näha). Eniveis tulin mööda märga metsa tagasi oma jalgteele ja otsustasin enam mitte ära keerata, st lipata edasi kuni jöuan taas mingi suurema teeni. Polnudki vaja väga palju minna, sest ühel hetkel olini Rannamöisa surnuaia tagaaias. Meeldiv – sest sealt tagasiminek polnud teab, mis keeruline. Nagu pildiltki näha, siis plaanisin tegelikult kahel korral pöigata metsa, et jöuda taas sellele öpperajale, aga korra oli ees tupikumärk ja korra oli ees üks koer. Arvestades, et koeri ma ju kardan, siis oli otsa ringi keeramine minu meelest igati loogiline samm, eriti vöttes arvesse seda, et see koer oli bernhardiin ja tupikumärk pani mind aga tagasi keerama seetöttu, et paraku pole mul see Tabasalu mets ikkagi peas ning väga pikka edasi-tagasi jooksu enam ette vötta ei viitsind. Trenniaeg hakkas täis tiksuma ning mind oodati :)

Kuhu järgmiseks?