Ka pärast eilset kontserti ei ole ma suur U2 fänn, aga iga kroon, mis sai eilse kontserdiga seoses kulutatud läks öigesse kohta, sest U2 on lives lihtsalt nii hea. Mönda hitti oskaskin isegi mina kaasa laulda ja ülejäänud laulude ajal, kas puhkasin jalga-käsi-kaela vöi siis olin niisama eufooriline kaasaplaksutaja. Minu ees näiteks seisis üks Läti tüdruk, kes ei liigutanud end terve kontserdi jooksul vist kordagi :)

53 000 inimest ühes rütmis hingamas, laulmas ja plaksutamas ning seda köike nelja mehe juhtimisel on elamus, mis jääb meelde. Mis ma öelda tahan, et ma olen ikka paganama rahul, et ma läksin. Mu lemmikuks sai “I Still Haven’t Found What I’m Looking For”, sest see kuidas rahvas löpus sisuliselt ilma muusikata edasi laulis oli kohapeal olles ülituus. Eks ma ise röökisin ka muidugi :) Teine hetk oli kontserdi löpp, kui vihma sadama hakkas ja bänd löpetas ning lavalt lahkus – (taaskord) staadionitäis inimesi ja “Singing In The Rain” kölab paremini, kui ma kirjeldada oskan (vaata selle video löpust, alates 8:40’st) ja noh siis veel ka Walk On löpp (alates 5:20’st).

Kindlasti aitas kontserdielamusele kaasa ka see, et kohad saime ca 5-6 meetri kaugusele lavast, st sinna lava ja välimise ringi vahele. Mis seal pikalt ikka kirjutada – polnud üldse pahad kohad :)

Tegin oma eriti viletsa kvaliteediga Canon Ixusega möned pildid ja videod (mis on ERITI halva kvaliteediga) ka.

Üks asi veel, mis ma Helsingi kohta öelda tahtsin on see, et kui Helsingis süüa tahate, siis minge aadressile Hämeentie 20. Sealt leiate väikese söögikoha nimega Mare Chiaro Secondo. Ärge laske end söögikoha välimusest eksitada, see on nimelt natukene vanaldane, proovige parem sööke – arvan, et te ei pea pettuma. Ise olen söönud seal kahel korral pasta bologneset ja mul hakkab praegu ka veel suu vett jooksma, kui ma sellele mötlen. Lihtsalt NII HEA!

Noh ja siis veel seda ka, et meil ikka vedas, et meil on Soome-söber Merli, kes viitsis meid öhtul sadamasse toimetada, sest nii saime pöhimötteliselt kuiva jalaga laevale. Otsustades teiste laevaliste välimuse ja riiete kuivatamise rohkuse pealt, siis öues oli vihm ikka päris tugev :) Aitäh!