Enne veel kui lähen täna selle aasta eel-eelviimasele TON’i päevakule, panen üles ka eelmise päevaku kaardi, sest nii on saanud kombeks. Oma kaardi olen ma pannud kuhugi väga kindlasse kohta ja ma ei leia seda sealt kohast üles, seetöttu pean kasutama RouteGadget’i poolt pakutavad ekraanipilti, aga ega rada sellest ei muutu – köik on täpselt sama, nagu selle mu kadunud kaardi peal.

Üldiselt on minumeelest tegemist suht möttetu kaardiga, sest seal on lihtsalt liiga palju sood. Enne möödunud neljapäeva ma seda muidugi ei teadnud, sest OK Nõmme pole oma kaarte O-kaartide andmebaasi üles pannud ja vanemaid ma ei taibanud vaadata ning need pole ka päris samad. Kaardil on kaks riba, mida mööda annab enam-vähem orienteeruda, aga sellest jääb natuke väheks. Kui Margus oma eelmise päevaku kaardi üles paneks, siis selle pealt oleks näha kui ajuvaba ringi pidi jooksma, et pääseks kaardi ühest servast teise nii, et saaks jooksmist ka nautida, mitte ei peaks 20-30 minutit ebamäärases soos rassima. Milleks üldse, eksju? Samas jällegi, hea et midagigi on.
Las ta jääda :)

Mulle meeldib mu etapivahe 2-3 – sellist teravnurka pole ammu välja jooksnud, aga ega löikamine palju juurde poleks andnud. Ülejäänud raja kohta polegi midagi öelda, oli rohkem selline tee pealt körvale astumise rada. Etapp 7-8 muidugi mitte, aga mööda sooserva lohal jooks oli peaaegu sama, mis tee peal jooks. Oligi selline “oli-kah” päevak. Suhteliselt lasterada.

Loodan täna paremale, lisaks on täna lausa 1,2 km’i pikem rada kui eelmisel korral :)