Tänase TON’i päevaku eelinfo on muljetavaldav: “Tähistus Pirita teelt. Võistluskeskus asub Pirita jõe ääres, asukohta vaata siit. Parkimiseks saab kasutada Pirita avalikke parklaid.” Kui on teada, et päevak toimub sellel kaardil, siis on “Pirita jõe” ääres umbes sama täpne asukoht kui see, et punkti legend oleks “Puu metsas” :) Okei, ma olen käinud Tallinna päevakutel juba nii mönedki aastad, seega ma oskan ehk arvata, kus see päevaku keskus on, aga sellegipoolest – täpsem info oleks teretulnud. Näiteks, et “Päevaku keskus on Kalmuse tee parklas” vms. Aga äkki üllatatakse ja polegi keskus seal.

Teine eelinfo puudutav laupäevast Xdreami, see ajab mind lihtsalt närvi kui aus olla. Närvi selles möttes, et ma natukene kardan vöinii.

Juhendi lõik Ohukohad ei ole väga julgusttekitav “Suurimaks ohukohaks IV osavõistlusel on maanteede ületused ja kokkupuuted merega. Esimese puhul tuletame meelde, et kõik võistlejad on kohustatud alluma liikluseeskirjadele. Merega seotud etappidel palume hinnata reaalselt oma võimeid ning käituda alalhoidlikult. Hinnake oma võimeid vastavalt olukorrale!” Iseenesestmöistagi, et maanteed ma ju ei karda, seevastu aga merega kokkupuuted ei tundu küll väga ägedad, eriti kui arvestada seda, et merevee temperatuur on ca 12-13 kraadi vist ja laupäevaseks välistemperatuuriks lubatakse ka kuskil 11 kraadi. Natukene nagu Tamsalu Xdream, teretulemast vappekülmad.

Okei ilm-ilmaks, selle vastu aitab liigutamine ning öige riietus, aga täna hommikul olid korraldajad asjale mönuga öli tulle lisanud.

Korraldajatel koostöös Eesti Politseiga ning päästjatega on kõigile võistlejatele kaks soovi:
1. Jälgige liikluseeskirju. Eelkõige maanteeületustel, kus peate maanteele liikudes olema veendunud selle tegevuse ohutuses.
2. Kinnitage päästevestid korrektselt. St. kõik paelad korrektselt siduda ning klambrid kinni. Vastasel juhul on teie päästmine raskendatud/võimatu ja vigastusohtlik.

Kristjan, SK Xdream

Halb, hästi halb. Selline vöistlejate hirmutamine hoiatusvormis peaks olema keelatud, sest ma olen ilmselgelt liiga elava ettekujutusega. Mul hakkab silme ees koheselt film jooksma, kuidas me kanuuga merel peame olema ja merel kanuuga olek ei tundu asi, mida ma väga teha tahaks. Lainetes kanuuga möllamine – thanks, but no thanks. Samas loodan siiralt, et ma kujutan seda endale köike ette ja tegelikult on korraldajad lihtsalt üliettevaatlikud. Ja üleüldse tuleb Xdreamil tegeleda probleemidega siis, kui need kätte jöuavad. Üleliigne pabistamine vöib pärssida möttevöimet. Or what you?

Tänane EMHI tormihoiatus ei süsti pörmugi optimismi EMHI hoiatab merel tugeva tuule ja kõrgete lainete eest. Ehk on laupäevaks tuul oma puhumised ära puhunud.