Kõik sai alguse 7. või 8. augustil, kui kodus internet ühtäkki ära kadus. Mulle see väga just ei meeldinud, tegin modemile nii mönegi restardi, kasu eimidagi. Ära kadus ka telekapilt, st mitte täielikult, aga peaaaegu, sest läbi kerge sahina oli siiski telepilti vöimalik näha.

9. augustil helistasin Starmani ka kurtsin oma muret. Pakuti tehnikut järgmiseks päevaks, aga kuna järgneva nädala polnud ma niikuinii kodus, siis loobusin nende teenetest, st lükkasin selle interneti asja edasi ja lootsin, et ehk lahenevad asjad iseenesest sel ajal kui mind kodus pole. Paraku nii ei läinud.

18. augustil helistasin siis uuesti, sest asjad ei olnud iseenesest lahenenud. Pakuti tehnikut järgmise päeva keskpäevaks, see ei tundunud eriti hea möte, sest mul olid juba teised plaanid. Järgmine aeg oli neil välja pakkuda 21. augustiks – see polnud ka väga hea plaan, sest see oli ju U2 päev. Järgmine aeg, mis neil pakkuda oli, oli 23. augustiks. Esialgu öeldi kell 9:20, aga köne löpuks muutus see 9:20-10:20. Einoh tänanväga. Teenindaja ebaönneks olin ma väsinud ja nats halvas tujus ning ma vist ei kostitanud teda väga meeldiva sönavalinguga. Vahetpole, sest Starman sakib niikuinii.

Jöudis siis kätte too 23. august, kui lugupeetud tehnik külla tuli. Esimese asjana ronis laua alla modemit ja kaablit tšekkima, sealt ta viga ei leidnud. Seejärel läks koridori elektrikapi kallale, ka sealt jäi viga leidmata. Tundub, et ka kolmanda korruse Starmani kapist jäi viga leidmata, sest härra tuli möne aja pärast korterisse laua alla midagi nokitsema. Pärast möningast juhtmete ja muu seesuguse uurimist jöudid tehnik järeldusele, et kaablis peab olema mingi viga. Paraku olen ma nats pikaldane ja ei osanud tollele tehnikule kohe küsimusi esitama hakata, need tulid alles siis, kui olin spetsialistist väikevennaga rääkinud. Point oli selles, et kaabelTV puhul peaks ju nii interneti kui telepilt ühest kaablist tulema, st kuidas saab viga olla kaablis kui internetti ei ole, aga telepilt on. Okei, on sahisev, aga siiski.

Vahepeal veetsin nädala internetita, sest ma lihtsalt ei viitsinud selle teemaga tegeleda. 1. septembril vötsin asja taas käsile, st helistasin taas Starmani. Kurtsin jälle oma muret – interneti pole, telepilt on, tehnik käis, kaabli viga, mis ei tundu loogiline jnejne. Klienditeeninduse noorhärra kuulas mu mure ära ja arvas, et mulle peaks veel üks tehnik külla tulema. Leppisimegi siis taas uue visiidi aja kokku. Kurtsin tollele klienditeenindusele ka seda, et ma ei tahaks maksta teenuse eest, mida ma ei ole saanud, st kogu internet-TV lahenduse eest ja samuti ei tahaks maksta tehniku visiiditasu 90 krooni, kui viga ei ole minu kaablis, vaid Starmani mingis vidinas. Noorhärra soovitas klienditugi@starman.ee aadressile kiri kirjutada, et noh kurdan oma mure ka kirjalikult. Nii ma tegingi. Vastust pole sealt siiamaani tulnud, loodan endiselt, et pooliku teenuse eest arvet mulle ei esitata.

Eile pärast tööpäeva läksin koju, lülitasin arvuti sisse, et paar kiiret asja ära teha. Olin üleeile toonud vanemate juurest KÕU-pulga, st sain siiski läbi häda internetti kasutada. Oh seda imestust, kui arvuti käivitumisel Wifi vörk ja internetiühendus ühtäkki olemas oli. Ka telekapilt oli ühtäkki selgemast selgem, st Starman oli vea üles leidnud ja ära parandanud.

Tegin taas köne klienditeenindusse, et noh äkki mul siiski ei olegi toda tehnikut vaja. Tüdruk teiselpool ütles, et jah, praegu on teil tõesti kõik korras, aga viga on ikka kuskil ühenduses või modemis. Ma olin nats sõnatu kui aus olla, mismoodi saab viga olla ühenduses? Ok, ma saan aru, et kaabli ühenduses saab olla mingi viga, kui ma oleks päeva jooksul seda modemit liigutanud nii, et kaabel oleks liikunud või midagi, aga see modem on alates 23. augustist omal kohal seisnud, ma pole seda näpuotsagagi liigutanud. Ausalt Starman, jää vait noh – ole aus ja tunnista, et viga oli Starmani poolne ja parandasite vea, mitte ära püüa mulle uut modemit üürida/müüa.

Jagasin muidugi oma röömusönumit ka väikevennaga, kes taas esitas asjakohase küsimuse – kuidas saab ka telepilt samaaegselt internetiühenduse taastumisega korda saada? Vend ei ole küll Starmani spetsialist, aga telepilt vist läbi modemi ei tule. Või tuleb?

6. septembril tuleb taas tehnik, eks esitan talle tolle küsimuse telepildi, interneti ja modemi kohta, aga olen väga lähedal Starmani teenetest loobumisele. Tollel 6. septembri tehnikul pidi lausa uus modem kaasas olema, et kui viga on mu modemis ja garantiiaeg kehtib, siis on nad nõus selle välja vahetama, kui aga garantiid enam ei ole, siis müüvad nad mulle lahkelt uue modemi, st jääb vägisi mulje, et nad on igaljuhul selle peale väljas, et viga on minupoolne. Ei usu, kas teate.

Suck it up, Starman – tunnista viga ja vöibolla ma ei plaanigi lepingu löpetamist ja Elioniga liitumist. Kui Starman mulle endiselt arve esitab, siis unustagu ära – Elion it is.