Viimane neljapäevak Pirital oli NII halb, et ma ei olnud päris kindel, kas ma ikka kirjutan sellest, aga kuivõrd ma olen ikkagi igast oma metsaskäimise korrast märgi maha jätnud, siis jätkan traditsiooni.

Nagu ma juba O-foorumis kirjutasin, siis see päevak oli tõesti halb. Sellisel kaardil võib korraldada Tallinna Kompass (ehk Tarmaku-päevak) oma sprindipäevakuid, aga 500-jooksjaga neljapäevak sellele kaardile ei sobi. See oli nagu natukene ebaterve huumor.

Ebaterve huumor sai alguse juba müügist, kus lugesin infot (vt körvalolevat pilt). Laused nagu “ajapuudusel ei õnnestunud kõike korralikult uuesti joonistada” ja “loodan, et siiski tulete toime” ei ole laused, mida peaksid päevakulised enne metsaminekut lugema. Köige veidram asja juures on see, et need laused oli kirja pannud neljapäevakuid korraldava klubi esimees, kes teoorias peaks nõudma kõigilt teistelt täpsust ning päevakulistest lugupidamist. Ma saan aru, et tegemist on vabatahlikku tegevusega ja keegi nende päevakute korraldamisega rikkaks ei saa, aga kvaliteet võiks siiski säilida, sest muidu tuleb neljapäevakutele samasugune rahamasina maik külge nagu on ühtedel teistel päevakutel, mida Tallinnas korraldatakse. Lause a’la “kaardil on punkti X piirkonnas ebatäpsusi” oleks mõistetav, sest tegemist on neljapäevakuga ja selliseid tähelepanekuid on ennegi olnud, aga ajapuuduse süüdistamine on siiski peakorraldaja poolt lubamatu.

Ma olen olnud päevaku korraldaja, ma tean, et vahel võib tekkida meeletu ajapuudus, sest meil köigil on ka oma töökohustused, aga kui oled endale mingi ülesande vötnud, siis tuleb see täita korralikult. Inimeste puudusel ei saa ju lasta päevakulistel ise endale stardis õige rajaga kaart leida – peab leidma tööjöudu ja aega. Peab, ei ole midagi teha.

Loodetavasti on sellel, et kasutusele võeti just see kaart, mingi selge põhjendus, sest muidu on sellise sprindikaardi kasutamine täiesti käsitlematu.

Teine asi, mis seal o-foorumis käsitlusel on, on see parkimise teema. Veider, et inimesed üldse tulevad sellise asja peale, et korraldajad peaks nüüd  muret tundma selle pärast, et päevakulised on trahvi saanud. Päevaku internetis avaldatud eelinfos (mis oli täpselt selline, nagu ta oli) oli ju öeldud, et parkimine on Pirita avalikes parklates ja avalikes parklates kehtib teadupoolest LE, see et möni ei osanud kohapeal liiklusmärke näha vöi siis toda veidrasisulist infot lugeda on küll puhtalt trahvisaaja oma probleem. Väide, et päevakulised on harjunud, et info parkimise kohta tuleb kodulehele (mis ju tegelikult oli täiesti selgesönaliselt kirjas) või kogub parkimisraha korraldaja on nii ajuvaba, et ajab lausa naerma. Kui toimub möni suurüritus, ütleme kontsert, ja kümned autoomanikud saavad parkimise eest trahvi, siis ei minda ju korraldajalt nöudma trahvide tühistamist, sest neid ei hoiatatud eelnevalt. Või kui pärast Õllesummerit keegi joogise peaga vahele jääb, siis ei hakata ju korraldajaid süüdistama, et nemad müüsid mulle selle ölle ja keegi ei hoiatanud, et ma ei tohi rooli istuda – liikluseeskiri on liikluseeskiri. Kui parkimine on avalikus parklas tasuline, siis peab ikka ise sellele tähelepanu pöörama. Mina parkisin Pirita poe juurde ja mulle trahvi ei tehtud, aga kontrollisin ka enne autost väljumist liiklusmärke – tundus, et seal ei olnud tasuline parkimine. Rohkem tähelepanelikkust kaasvpeävakulised.

Ah-jaa mu isiklik tulemus on justselline nagu ta on seetöttu, et läbisin kogu raja köndides. Mu vasak (ja ka parem) pölv olid kolmapäeval veel sellises konditsioonis, et ma polnud kindel, kas ma üldse jooksma tahan minna, sest laupäeval oli ju Xdream, aga noh ma ei oska niisama passida ja keha ikka vajab liikumist ja seepärast läksingi rada köndides läbima. Tegin vist vaid paar üksikut jooksusammu.

Seda ka veel, et märja ilmaga on see myLogger ikka üsna vilets tööriist vöi leiavad köik GPS’id vihmase ilmaga nii viletsalt satelliite?