Umbes nii palju oli mu tänase rattasöidu ühe kilomeetri hind. Kirjandusliku liialdusena muidugi :) St et BikeXdream jäi tegemata, aga mis teha, vahel lihtsalt läheb nii.

Vöibolla oleks isegi selle tänase Xdreami hädaga läbi söitnud, aga kui arvestada seda, et neljapäevane ja reedene söök väljusid reedel minust viisil, mis ei ole tavapärane ning laupäevane söök oli kaks banaani, jogurt ja kanasupp, siis poleks mu’st vist täna väga tirijat olnud. Ei teagi, mis äkkviirus vöi töbi mu’sse puges, aga seekord läks nii. Hing kriipis küll hullumoodi sees, sest ratta-O’d ja rogaini ma ju armastan, aga otsus oli tehtud ja 250 krooni miinust oli nv’sse sisse kirjutatud.

Et aga mitte lasta seda vähestki valget aega raisku, siis läksin ikkagi täna hommikul ühele mönusale rattaringile. Alguses mötlesin Harku metsa minna, aga nagu ikka läks kodunt välja minekuga nats aeglaselt ja siis suundusin lihtsalt Kakumäele tiirutama. Olles jöudnud Kapten Flindi juurde, meenus mul ammune soov teada saada, kas Kakumäelt otse Tabasallu saab. Noh mere äärest vöi nii. Päris mere äärest ma arvan, et ei saa, aga Räime tänava otsast saab küll. Üle kraavi on väike sild ja siis tuleb nats aega pöösastes söita, sest Tiskre (vist on seal Tiskre, jah?) elamurajoonis on ilmselgelt liiga uhked majad, et sinna lasta inimesi rattaga söitma vöi jalutama. Jah, ma saan aru, et sa keelad oma majade vahel autodega söitmise, aga et isegi ratturid ja jalutajad sinna ei pääse on minu arvates veider. Eniveis, söitsin siis nats aega pöösastest mööda mingit väikest teerajakest ja kui Tiskret piirav aed otsa sai, siis sai ka majade vahele söitma –  ilusad majad olid. Päris Tabasalu mäe otsa söita ei viitsinud, aga pöhimötteliselt sain teada – saab otse küll ilma, et peaks mööda suurt teed ringi minema. Kojusöit oli allatuult rattasöidu nautimine :)

Kodus oli enesetunne päris OK, aga neli tundi Xdreami vist oleks ikka täna nats liig olnud. Homme on ju vaja taas rutiini sukelduda.