Laupäeval oli hooaja tähtsaim start – Mercury Ketz 2010! Kui muud üritused on sellised kuhu vöib minna, siis Ketzile peab minema. Programm on lihtne, alguses väike jooks, siis väike söök-jook ja siis teadagi mis. …ametlik osa muidugi – mis te siis mötlesite? :)

Jooks

Olgugi, et mu keha oli neljapäevasest Venttist igaltpoolt täiesti haiglaselt valus (isegi need lihased, mida ma omateada kasutanud polnud olid valusad), siis suutsin jooksurajal isegi nagukene joosta. Läbi valu, noh. Kuivörd O-formaat on meil alati Ketzil pisut kiiksuga, et ikka köigil säiliks vähemalt mingigi lootus vöita, siis lootsin, et vahest polegi see jooksukiirus köige olulisem. Ma just väga palju ei eksinud. PriitÖ oli seekord ettevalmistanud valik-foto-joon-O. Selgitustöö jäi pisut segaseks vöi oli meil köigil lihtsalt liiga suur stardiärevus sees, aga kokkuvöttes ei saanud keegi esimese hooga pihta, et valik-O’s ei pea punkte läbi järjekorras 31-32-34-35, vaid oluline on see, et läbitud saaks vöimalikult palju punkte. Kes selle väikse detaili kiiremini läbi näris, see saavutas ka edu. Minu edu oli mulle endalegi üllatuseks, sest ma töesti ei arvanud, et üheksast naisest vaid kaks suudavad köik punktid esimesel katsel läbida. Vahel kohe veab noh :) Kui kaardi sisse saan skännitud siis vöin teile tutvustada uut O-formaati valik-foto-joon – Xdream vöib Priidult litsentsi ära osta :)

Kokkuvöttes auhinnaline teine koht :) Totaalne üllatus mu jaoks, aga samas saigi hooaja eesmärk viimase O-vöistlusega täidetud – Inks (see klubi tippsportlane) sai alistatud :)

Ametlik osa

Ketzi meeldivam osa on alati see, et pöhimötteliselt ei jää vist keegi auhinnast ilma, sest köik on ju suure vaeva nägijad :) Möni eriti suure vaeva nägija muidugi saab mitmekordselt auhinnatud, aga see on ka asja eest.

Nüüd on siis selle hooajaga ühel pool :) Vöib-olla külastan ka mönd Tarmaku-päevakut, aga üldiselt on väike O-puhkus ka tore.

Ah-jaa – ajaloo huvides: 2010 Ketzid on AnneliP ja Mati. Minu lugupidamine!

Möni pilt Ketzist, ööpimeduses toimunu jäägu asjaosaliste teada :)