Käisin nüüd löpuks ometi kinos täispikka mängufilmi 3D’s vaatamas. Avatar ei olnud kuidagi minu teema, st sellest fenomenist jäin ma puudutamata. Ma ei teagi, kas mulle meeldib see 3D või ei, prillide poolest ei meeldi, sest mul on filmi ajal ees kahed prillid ja see on paganama ebamugav. Palun prillikandjatele teistsugused prillid, veel ägedam kui saaks kiivri, millel siis kate ette tömmata. Mu körvad ja nina ei oleks sedaviisi kinost lahkudes kantud koormusest valusad. Suurepärane idee, eks? :)

Siiani olen 3D’s vaadanud vaid multikaid ja multikad on vähemalt 3D efektiga ägedamad kui see tantsufilm, mida ma vaatamas käisin. Jajah, vaatasin Step Up 3D (imdb, wiki). Pöhimötteliselt on sama lugu, mis tolle Step Up 2’ga – tants on äge, aga lugu on jama. Filmi süžee (selle söna kirjapildis ma päris kindel ei ole) on lihtsalt etteaimatav ja tantsijad pole ikkagi suuremat asi näitlejad. Kõik, elementaarne. Tantsu möttes tasub vaadata küll, filmikunsti möttes mitte. Samas on need tantsustseenid köik youtube’s olemas. Valik,nagu öeldakse, on teie :)