Mul oli täna hea plaan. Plaan oli minna Tarmaku päevakule, aga lumi muutis mu plaane. See lumi, mis siin Tallinnas on täna eriti helde olnud.

Ärkasingi hommikul möttega, et lähen teen ühe O-jooksu, isegi pilk aknast välja ei tõotanud väga halba. Halba tõotas olukord siis, kui helistas ema ja ütles, et neil on hoov lund täis ja abikäsi oleks vaja. Samas ega seegi mind veel väga ärevaks ei teinud, sest väikses lumes saab ju ikka joosta. Hüppasin pükstesse, pakkisin kaasa jooksuasjad ja läksin. Hoog rauges mönevörra auto juures, sest auto oli öö jooksul kattunud paksu lumekihiga, lisaks oli veel tore naabrimees (noh see, mees kes oli parkinud auto minu auto körvale ja lahkunud hommikul varem kui mina) lume oma auto eest ära lükanud otse minu auto ette. Küll tegi hinge soojaks. MITTE! Önneks oli lumi kerge ja ühe trepikoja ukse juurest sain ka laenuks lumelabida, st naha sai kenasti soojaks.

Vaade, mis oli Kalamajas, oli natukene nuttutekitav. Pärast 15-minutit lume kühveldamist sai selgeks, et Tarmku päevak jääb ära, sest päris pimedas seda lund lükata ju ei viitsiks. Okei, tühja kah – pölvini lumes jooksmine jäägugi Aastalöpuvöistluse firmamärgiks, st loobusin. Kuhjasin aga lund edasi, ise vaikselt mölgutased mötetet teen pärast Kalamaja lumistel tänavatel 25 minutit sörki. Möödus tund, möödus teinegi ja minu tegevuses polnud mingit muutust – kühveldasin lund juba üsna tüdinult ja rutiiniga. Selg oli väsinud ja käed ei jaksanud enam labidat väga hoogsalt liigutada. Pärast 2:25 kestnud ja 905 kalorit kulutanud aeroobsed jöutreeningut olin saanud platsi puhtaks. Natukene oli uhke tunne ka :)

Mulle see talv ikkagi ei meeldi vöi noh täpsemalt, autoomanikuna mulle see talv ei meeldi. Teeolud on s*tad, iga kord kui söitma vaja minna, peab varuma oma 5-10 minutit, et auto puhtaks saada ning köigele lisaks on parkimiskohtadega veel kitsam kui lumeta ilmadega. Mis siin ägedat on?

Tänase päeva pluss on see, et Hullumaja Selverist sain 19  krooniga autosse lumeharja. Järve Selveris olid ainult 119-kroonised ja kallimad. Tundub natuke liiga palju ühe lumeharja eest välja käia.

Loodan, et ma homsel mängul end ikka natukene liigutada ka jöuan :)